Львів’янин залишає на деревах міста «щасливі прищіпки»

|

Винахідливий львів’янин запровадив у місті оптимістичний квест, учасники якого шукають на вулицях Львова дармові 20-гривневі купюри, прикріплені у несподіваних місцях з допомогою прищіпки. Ініціатор проекту «pryЩЕpka happiness project» називає свою акцію спробою подарувати людям посмішку, пише ZAXID.NET.

«Сьогодні у нас такі часи сумні, і дуже бракує людських посмішок довкола. Також людям однозначно завжди бракує грошей. Тому я вирішив об’єднати ці два завжди потрібні явища: з одного боку пропоную людям отримати такі необхідні всім гроші, а поряд з тим – 20 грн в наш час невелика сума, але і вона може подарувати людям трохи радості. Аби не виникло хибного уявлення, що я просто роздаю гроші, бо все ж таки їх треба заробляти, то прищіпку доведеться пошукати», – пояснив філософію «Щасливої прищіпки» її ініціатор 28-річний Назар Танасишин.

Квест зі «щасливою прищіпкою» стартував 1 квітня і триватиме щодня. Щоб взяти участь у оптимістичній акції треба зайти на сайт чи сторінку акції у Facebook. Побачити там фото місця, де орієнтовно захована «прищіпка дня» та координати для GPS – навігатора з точним місцем її розташування.

 

«Прищіпки поки що було тільки дві і вони були заховані на деревах у Львові. Першу знайшли менше ніж за годину. Сьогодні вже є третя. Зацікавлення від людей ніби є. Хтось запропонував не давати координати GPS, а тільки фото, щоб важче було шукати», – каже Назар.

Він розповів, що планує розвішувати «щасливі прищіпки» впродовж місяця у різних куточках міста. Якщо знайдуться охочі докластись спонсорськими коштами, з дерев прищіпки перемістяться і у інші місця. Наприклад, у старі дворики Львова і інших несподівані місця, куди пересічний львів`янин і не думав заходити.

«Буду шукати спонсорів десь через місяць, якщо, звичайно, побачу зацікавлення з боку людей. Довше не зможу розвішувати купюри, бо теж мішками гроші не тримаю. Є сподівання, що до квесту захочуть долучитись торгові мережі, ресторани, кав’ярні, чи кінотеатри і тоді на прищіпці можуть з’явитись квитки на кіносеанс чи сертифікати на каву чи обід», – пояснює Назар.

Такими чином, гадає Назар, спонсори і себе розрекламують, і філософії «щасливої прищіпки» – дарувати посмішки – буде дотримано.