Як повідомляє ТСН, бандити називають себе організаціями, що надають делікатні послуги, і відверто рекламують послуги в інтернеті.
Такий бізнес в Україні – не рідкість і приносить чималий прибуток. Організації, що мають делікатні послуги (так вони себе називають), дають рекламу безпосередньо на сайтах безкоштовних оголошень.
У їхніх текстах більше натяків, ніж конкретики. На зразок: «руйнування майна і не тільки його «або ж «залякування і не тільки», – йдеться в сюжеті.
Однак під час електронного листування представники таких організацій вражають конкретикою: «На тему залякати – так, можемо взятися. Вартість буде залежати від конкретних завдань. Звичайно, ви можете сказати: «Мені все одно, головне, щоб людина відчепилася», і тоді ми вже самі сплануємо всі необхідні дії».
Рівень цін з вирішення питань виглядає так:
Спалити / розгромити автомобіль – $ 1-1,5 тис.
Нанесення тілесних ушкоджень людині – $ 2,5 тис.
Влаштувати нещасний випадок – $ 7-15 тис.
Представник “банди на замовлення” назвався Іваном і дав добу на роздуми разом із номером телефону, який працюватиме лише 24 години. Потім сім-картки позбудуться.
ТСН в ході експерименту обрала найлегший спосіб впливу на “конкурента”: на перший раз просто поговорити з людиною, аби зрозумів, що не правий.”Грубо кажучи: зустріти, притиснути до стінки, пояснити ситуацію, злегка пробити по організму. В якості доказів того, що вплив було здійснено, ми вам надішлемо диктофонний запис в електронному варіанті. Можна фотографії, щоб ви розуміли, що все це було”, – заявив Іван.
Вартість такого замовлення склала $ 800. Передоплата – $ 100.
У підсумку всі посилання разом із контактами надавачів делікатних послуг ТСН передала правоохоронцям. В останній розмові з так званими онлайн-кілерами ми повідомили, що поки що передумали карати конкурента.
Фото: PHL