Державна фінансова інспекція у Львівській області закінчила перевірку діяльності ЛК АТП №1, зокрема, і щодо фактів, які оприлюднила депутатська тимчасова контрольна комісія. В результаті перевірки встановлено і підтверджено протилежний факт, зокрема – про економію ЛКП АТП №1 533 тис грн, саме за рахунок зменшення вартості придбаного пального. Про це сьогодні розповів міський голова Львова Андрій Садовий, інформує прес-служба ЛМР.
«Я звернувся до прокурора міста після четвергової сесії, щоб прокуратура об’єктивно розглянула інформацію, яка була озвучена на сесії. Щоб прокуратура об’єктивно розібралась в листі, який був скерований від трудового колективу, і який підписали чи не всі члени трудового колективу – про політичний тиск, який чиниться, про підбурювання зі сторони певних політиків. Комусь не подобається, що наше комунальне підприємство працює сьогодні і перевезення здійснює за 2 грн. Хтось би хотів, щоб було по-іншому. По-іншому не буде.
Три місяці на АТП №1 тривала перевірка Фінансовою інспекцією області. Ця перевірка закінчилась позавчора. Позавчора керівник підприємства отримав акт. Це дуже серйозний акт, в якому достеменно досліджено факт купівлі пального. Чітко написано, що підприємство зекономило 533 тис грн на купівлі пального. Проаналізовані всі цифри, деталі. Це можна перевірити. Коли я чую від певних осіб, що хтось щось вкрав, – винуватим людину може оголосити суд, рішення якого вступило в законну силу. Після гучних резонансних звинувачень у нас мало хто вибачається.
Для мене важливо, щоб ця тема була максимально публічна. Щоб прокуратура провела нормальне розслідування, щоб не чинився тиск на ті чи інші ограни. Потім ми візьмемо усі ці матеріали і відверто переговоримо. Це питання для мене принципове. Я в образу наше підприємство не дам, воно сьогодні є базовим для перевезення населення.
Я пригадую 90-ті роки, коли вольовим рішенням сесії міської ради знищили весь автотранспорт міста. Всі автобуси поздавали на металобрухт, продали всі автостанції та територію, де знаходилось АТП. Що обіцяли? Приватний перевізник зробить рай. Чим закінчилось? Машини, в яких в Німеччині возили бульбу, в нас возили людей. Всі це забули. Ми поступово ситуацію виправляємо. Міська влада не мала жодного впливу на перевезення. Сьогодні цей вплив є, так, він невеликий. Це комусь не подобається, хочеться вернутьсь до старих часів. Місто активно має бути присутнє на цьому ринку і має збільшувати свою частку. Жодних тарифів я піднімати не дам, поки перевізники не зрозуміли, що вони повинні працювати для людей», – розповів сьогодні міський голова Львова Андрій Садовий.
За інформацією ЛК АТП №1, перевірка фінансово-господарської діяльності Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 за період з 01.07.2011 року до 31.03.2013 року підтверджується Актом від 19.07.2013 року №06-24/16.
Ревізію було проведено у період з 22 квітня до 18 липня 2013 року.
Відтак, Актом також встановлено і підтверджено факт економії ЛКП АТП №1 на суму 533 тис грн за рахунок зменшення вартості придбаного пального.
Середня ціна одного літра палива, придбаного ЛК АТП №1 у період з 01.04.2012 року до 31.03.2013 року на АЗС «ОККО – Бізнес», з урахуванням отриманих знижок, становила 9,67 грн/л.
Здійснивши порівняння статистичних цін за даними статистичних спостережень Головного управління статистики та цін, за якими придбано дизельне паливо ЛК АТП №1 у ПП «ОККО – Бізнес», встановлю, що ці ціни не перевищують середні показники по Львівські області. Для прикладу, червень 2012 року: середня ціна за даними статистичних спостережень – 9,82 грн/л, ціна придбаного ЛК АТП №1 палива – 9,56 грн/л, жовтень 2012 року – 10,09 грн/л та 9,83 грн/л відповідно.