ОСТАННІ НОВИНИ

Пазиняк хоче заборонити рекламу ліків і переривати фільми на ТБ

|

Народний депутат, член фракції «Батьківщина» Василь Пазиняк пропонує заборонити рекламу ліків на телебаченні, а також припинити переривання фільмів анонсами і рекламою. Як пише Телекритика, він ініціював відповідний законопроект № 2900 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо врахування прав споживачів (телеглядачів) при розміщенні реклами в Україні)», що вже зареєстрований в парламенті.

На думку, народного депутата, прийняття законопроекту сприятиме недопущенню зловживань та правопорушень у сфері розміщення реклами в Україні.

«Прийняття закону сприятиме захисту громадян від неконтрольованого потоку реклами, запобіганню вживання громадянами, без попередніх консультацій з лікарями із встановленням правильного діагнозу захворювання, з урахуванням індивідуальних фізіологічних особливостей та протипоказань організму кожної конкретної людини, лікарських засобів, інформацію про які вони отримали з реклами на телебаченні і радіо, у друкованих засобах масової інформації, зовнішньої реклами у населених пунктах та на транспорті, що сприятиме зниженню захворюваності та підвищенню працездатності громадян України», – йдеться у пояснювальній записці.

Василь Пазиняк пропонує виключити частину ст. 26 закону «Про лікарські засоби», відповідно якої дозволяється реклама лікарських засобів, які відпускаються без рецепта. А також внести зміни до статей 13, 21, 26, закону «Про рекламу». Зокрема автор проекту хоче виключити зі ст. 13 «Реклама на телебаченні і радіо» слова: «Трансляція кіно- і телефільмів,  за умови їх тривалості до 42 хвилин,  не  може перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси  програм, передач).

Трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості від 42 до  70  хвилин,   може   перериватися   рекламою   або   будь-яким редакційним,  авторським  чи  інформаційним  матеріалом (включаючи анонси програм,  передач) один раз,  за умови їх тривалості від 70 до 90 хвилин – два рази. Трансляція кіно- і телефільмів тривалістю понад  90  хвилин  може  перериватися   рекламою   або   будь-яким редакційним,  авторським  чи  інформаційним  матеріалом (включаючи анонси програм,  передач) кожні  30  хвилин  за  умови,  що  після останньої перерви фільм продовжується не менше 20 хвилин включно».

Як повідомляла «Телекритика», раніше народні депутати неодноразово намагалися повністю заборонити рекламу ліків на телебаченні, але в результаті їм вдавалося її обмежити лише частково.

 

Реклама партнерів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...