ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові обговорили, як збільшити привабливість туристичних міст

|

Учора у Львові відбувся практичний семінар в рамках засідання секції туристичних міст. У програмі семінару відбулися виступи  практиків туристичного напрямку як з боку бізнесу, так і службовців місцевої влади. Усі доповіді мали прикладний характер і надавали максимально практичні рекомендації. У підсумку в межах 2013 року заплановано низку заходів, серед яких: проведення навчань та тренінг-семінарів для працівників туристичної сфери, промоція власних туристичних продуктів, в тому числі, створення промо-роликів міст і розміщення їх в мережі Інтернет. Про це повідомляє прес-служба Львівського регіонального відділення Асоціації міст України.

«Ми готові взяти на себе організаційну ініціативу і провадити процес навчання спеціалістів туристичної галузі, бо розуміємо, що на це є потреба. Ми робимо це не для того, щоб когось обмежити, а навпаки – допомогти. Пройди навчання і займайся – будь корисний місту і громаді. Бо тільки за рахунок  інтелекту і креативу сьогодні можна рухати туристичну галузь», – зазначив заступник директора Львівського відділення Асоціації міст України Віталій Загайний.

Директор компанії-туроператора «Відвідай» Ігор Губіліт запропонував покрокову програму збільшення туристичної привабливості невеликого містечка. «Виділяйся або помри» – одна з основних тенденцій сьогодення у сфері туризму, а її реалізація полягає у створенні унікального туристичного продукту, промоції ярмарків, фестивалів та інших атракцій. «Завдяки моїм практичним аматорським порадам сподіваюсь перебування туристів у інших містах стане приємнішим і комфортнішим» – сказав він. 

Туризм справді може стати рятівним колом для багатьох міст: Лев Підлесецький ілюструє такий підхід на прикладі англійського міста Йорк, де 11 000 населення задіяні у сфері туризму і обслуговують по кілька сотень тисяч туристів на рік. Таким чином туристична сфера стає основним джерелом наповнення місцевого бюджету. Міста і селища львівської області поступово стають на такий шлях свого розвитку і фінансування:

Реклама партнерів

«У 2011 році у нас був пік  обліку туристів, тоді ця цифра  становила 47 тисяч осіб. Зараз ми переживаємо перехідний етап  у своїй роботі – ми отримали міжнародний грант по програмі «Польща-Україна-Білорусь» на туристичне маркування і облаштування міської ратуші під оглядовий майданчик. Сподіваємося, що це дасть нам додатковий поштовх до розвитку у туристичній сфері», – розповів міський голова Жовкви Петро Вихопень.

Також важливою складовою роботи на 2013 рік стає експертна участь у підготовці і актуалізації програм розвитку туризму. «Часто людям на місцях здається, що їм потрібні великі гроші на відновлення якогось великого пам’ятника чи будинку, де жила відома людина чи родина. А насправді, для того, щоб люди приїхали в це містечко чи село потрібно зовсім інше – створити яскраву подію», – додав Віталій Загайний.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...