Станом на 18 лютого Головне управління державної казначейської служби в Львівській області не виконало платіжних доручень міської ради на суму 13 млн 947 тис грн. Йдеться про кошти на санітарну очистку, на закупівлю піскосуміші, ремонти житлового фонду, тощо. У п’ятницю, 15 лютого, на рахунки міської ради надійшло 4 млн 883 тис грн., інформує прес-служба Львівської міськради.
Як повідомляють у департаменті фінансової політики, уже більше 10 днів не перераховуються кошти із субвенції на дороги до спеціального фонду – це 6 млн 297 тис грн. Понад 6 млн 150 тис грн. складає заборгованість загального фонду міського бюджету.
Також казначейство все ще не виконує платіжних доручень управління культури на 95,5 тис грн, та управління охорони здоров’я – 84,6 тис грн.
Сума, на яку не виконані платіжні доручення управлінню освіти, складає 1 млн 81 тис грн.: 429,4 тис грн не проплачується на закупівлю матеріалів, зокрема і канцелярських, 650,4 тис грн – це оплата послуг, в основному, зв’язку, а також послуг з дератизації, дезінфекції.
На загальну суму понад 4 млн 459 тис грн не виконуються платіжні доручення на потреби житлово-комунального господарства. Відтак, кошти районних адміністрацій, за які оплачують роботи з поточного ремонту житлового фонду, становлять 1 млн 774 тис грн. Ще 171 тис грн. не проплачують на придбання піскосуміші. Найбільшу ж сума затримується в казначействі на поточний ремонт доріг, озеленення та санітарну очистку – понад 2 млн 514 тис грн.
«Сьогодні на рахунок районної адміністрації не перераховують 960 тис грн. І хоча в п’ятницю пройшла частина заборгованості, ми боргуємо кошти практично за всі роботи. Скоро потрібно буде нараховувати заробітну плату працівникам ЛКП, перестрахуватись із піскосумішшю. Крім того, маємо заборгованість за роботи на дорогах, та ще є неперераховані кошти за виконані роботи ще у 2011 році», – повідомив Олександр Удовенко, голова Франківської районної адміністрації.