ОСТАННІ НОВИНИ

Російські туристи перестали боятись Львова

|

Як повідомляє управління туризму Львівської міськради, цього року спостерігалося значне збільшення кількості туристів з Росії. На думку експертів, цей факт пов’язаний із позитивним відголосом після Чемпіонату Європи з футболу. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.

Російські медіа по-новому відкрили для себе Львів, не лише як місто із великим потенціалом та багатими ресурсами, як культурний та туристичний центр України, але і як безпечне та комфортне для російського туриста місто.

«На нашу думку, для цього є декілька причин. Це загалом потужна промоційна кампанія, яка була проведена у 2012 році, в першу чергу, завдяки ЄВРО. Оскільки під час ЄВРО-2012 російські ЗМІ знімали велику кількість матеріалів про Львів, брали коментарі, і було досить багато позитивної інформації з точки зору туризму. Це перший чинник, на нашу думку. Другий  – це те, що і місто працювало з російським турбізнесом. У 2012 році були проведені промотури для російських туроператорів, щоб їм показати, що тут є і як це можна продавати», – розповідає начальник управління туризму Надія Радіоненко. 

У 2012 році Львів представили на міжнародній туристичній виставці «INWETEX» (м. Санкт-Петербург), а ГО «Львівський Туристичний Альянс» з російською авіакомпанією Ютейр запровадив програму лояльності для пасажирів «Збережи свій посадковий талон». За умовами акції, з посадковим талоном авіакомпанії Ютейр пасажир протягом 14 днів отримує низку переваг і знижок у закладах-учасниках Львівського Туристичного Альянсу. Зазначимо, це єдина компанія, яка має прямий рейс між Львовом і Москвою.

«На туристичній виставці у Санкт-Петербурзі місто сконтактувало із місцевим туристичним бізнесом. Окрім промоційної кампанії за рахунок ЄВРО, було також проведено ряд заходів для того, щоб цей ринок пожвавити. Наступного року ми теж плануємо активно працювати з російським ринком, тому хочемо взяти участь у найбільшій російській виставці МІІТ, яка відбудеться  у Москві у березні. Окрім того, ми знаємо, що відділ промоції планує проведення промоційних заходів в Росії. Цей ринок і надалі буде для нас одним з чотирьох основних. Ми плануємо його і далі розвивати. Різдво показало принаймні, що є над чим працювати і що є потенціал у цього ринку», – зазначає Надія Радіоненко.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *