ОСТАННІ НОВИНИ

Львів отримав дефіцитний бюджет на 2013 рік

|

Сьогодні, 27 грудня, на пленарному засіданні сесії Львівської міськради затвердили бюджет міста на 2013 рік. За проект ухвали в цілому проголосувало 67 депутатів.

Відповідно до прийнятої ухвали, загальний обсяг доходів міського бюджету Львова на 2013 рік становитиме 2 млрд 747 млн грн. Обсяг видатків – 2 млрд 814 млн грн.

Доходи спеціального фонду становлять 397,9 млн грн, а бюджету розвитку – 278,7 млн грн.

Бюджет розвитку на 2013 затверджено у загальній сумі 350 млн грн. Конкретизувати видатки депутати будуть через декілька тижнів, коли розглядатимуть конкретно бюджет розвитку.

Як зазначив директор департаменту фінансової політики Олег Іщук, цей бюджет не ідеальний, однак, якщо його порівнювати з минулорічним, то проблем значно менше. Зокрема, він наголосив, що йдеться про так звані захищені статті видатків, виплату заробітної платні бюджетникам. Як відомо, на ці делеговані місцевому самоврядуванню функції кошти передбачаються від держави. Однак минулого року виділено було занадто мало грошей, внаслідок чого виникли проблеми з оплатою бюджетникам наприкінці року. За приблизними підрахунками місцевих фінансистів, не вистачало щонайменше на 2-3 місяці оплати праці.

«Якщо порівнювати бюджет на 2013 рік із попереднім, то він, звичайно, не ідеальний. Грошей нам треба було б більше. Однак, проблеми, які будуть у наступному році, у нас менші, ніж були у 2012. Заробітна плата майже забезпечена, окрім 20 днів, проте пошуком цих коштів займатиметься виконавчий комітет. Ми маємо надію, що Верховна Рада за підсумками роботи за 1 квартал прийме новий бюджет, і, відповідно, всі асигнування, виділені для міст, будуть більшими», – зазначив О.Іщук.

Голова бюджетної комісії Львівської міської ради Яромир Самагальський був менш оптимістичним. Він наголосив, що не погоджується, ніби цьогорічний бюджет є кращим. «Це реально не бюджет, а відомість з виплати зарплати. Системно, з року в рік місцеве самоврядування нівелюється, як таке. Держава не виконує своїх зобов’язань, не передбачає необхідних коштів, аби оплатити делеговані повноваження. А міські кошти на виконання власних повноважень доводиться переводити на виконання повноважень держави. Фінансове забезпечення на місцеве самоврядування постійно зменшується. І чим депутати можуть допомогти виборцям, що пояснювати… Питома вага другого кошика бюджету, а це власне повноваження місцевого самоврядування зменшено з 23% до 16% – це неприємний симптом. Це фактично залишаються й не ремонтовані дороги, школи, садочки Ми фактично легітимізуємо ту владу, яка є в державі», – заявив Я.Самагальський.

Однак, він запропонував колегам прийняти запропонований проект, перед тим затвердивши деякі зміни.

Зокрема, депутати виділили окремою стрічкою 46 млн грн. на санітарне прибирання доріг і скверів міста.

Також було погоджено зменшити фінансування апарату управління. «Ми витрачаємо на утримання апарату ради 100 млн грн на рік. Відтак ми внесли пропозицію зменшити фінансування апарату на 3,6 млн грн», – сказав Я.Самагальський. і цю пропозицію підтримали його колеги.

Водночас депутати збільшили видатки на секретаріат ради на 300 тис. грн., з яких 200 тис. грн – на підтримку громадських організацій та 100 тис. грн – на зовнішні зв`язки.

«Я не можу погодитись із зауваженнями депутатів до бюджету. З апарату управління зняли 3 млн грн. Проте у нас багато працівників, які до управління взагалі ніякого відношення не мають, а просто надають послуги населенню. Зняття цих трьох мільйонів зменшить премію працівникам до 30% до посадового окладу, який сьогодні становить мінімальну заробітну плату, встановлену державою», – зазначив Олег Іщук.

Фото: Львівський портал 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *