Для дослідної експлуатації Львівська магістраль отримала два нові електровози постійного струму – 2ЕС6 та 2ЕС10, виготовлені у Росії ТОВ «Уральские локомотивы». Як зазначив журналістам віце-прем`єр Борис Колесніков, це нове покоління електровозів, які дозволяють суттєво кошти.
“Сьогодні ми розпочинаємо польові випробування в Карпатах. Найголовніше, що тепер поїзди через перевали тягнутимуть не чотири електровози, а два. І за результатами випробувань ми приймемо технічне рішення” – сказав він.
Як повідомив журналістам перший заступник Гендиректора “Укрзалізниці” Микола Сергієнко, для випробування нового тягового рухомого складу Львівську залізницю вибрали не випадково, адже саме її складний рельєф дозволяє вивчити усі переваги та недоліки техніки. Випробування електровозів відбувається на дільниці Львів – Лавочне – Чоп, експлуатаційна довжина якої – 265,8 км. Більша її частина – гірська місцевість, а найвища точка – станція Бескид – 790 метрів над рівнем моря (друга високогірна точка Львівської залізниці).
За словами М.Сергієнка, Очікуваний економічний ефект від впровадження електровозів серії 2ЕС10 у порівнянні з електровозами серії ВЛ11М (які Львівська залізниця використовує сьогодні) на дільниці Львів – Лавочне – Чоп:
-
зменшення витрат електроенергії – 10%;
-
зменшення витрат за рахунок вивільнення електровозів-штовхачів – 30%;
-
зменшення витрат на проведення технічних обслуговувань і поточних ремонтів (за рахунок збільшення міжремонтних пробігів).
Якщо тестування пройдуть успішно, то Укрзалізниця має намір купити 50 таких електровозів.
За даними Львівської залізниці, на сьогодні парк електровозів Львівської залізниці нараховує 172 одиниці, з них змінного струму – 47 (35 – ВЛ80т і 12 – ВЛ40) та постійного – 125 (22 – ВЛ10 і 103 – ВЛ11м). При нормативному терміні служби 30 років середній вік тягового рухомого складу становить 28,2 роки, а зношеність сягає 86,8%.
Ще складніша ситуація склалася із тепловозами: їх зношеність вже дорівнює 99%. Всього у парку Львівської залізниці 391 тепловоз (33 – М62, 103 – 2М62, 60 – 2М62у та 195 – ЧМЕ3). При нормативному терміні служби 20 (М62, 2М62, 2М62у) та 25 років (ЧМЕ3) середній вік тягового рухомого складу становить 28 років.
Фото: Львівський портал