У Львові, як і по всій
Україні зростає роль неприбуткових організацій. З приводу цього Інститут
лідерства та управління Українського
Католицького Університету організовує у п’ятницю, 3 червня, конференцію,
метою якої є відкрити нові можливості для громадських організацій, краще
розуміти потреби цільових груп та реалізовувати свої ідеї професійно і творчо. Про
це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
На конференції «Зростаючи в
ефективності: маркетинг для неприбуткових організацій» обговорюватимуть такі
питання: що таке соціальний маркетинг і для чого він громадським організаціям; чому
маркетинг допомагає залучати фінанси; як вирішувати соціальні проблеми за
допомогою соціальної реклами; як говорити так, щоб нас почули – застосовуємо
маркетингові інструменти; як покращити співпрацю з бізнесом, донорськими
структурами.
Учасниками конференції є
представники ГО, представники благодійних фондів та організацій, бізнесу,
державних органів влади, дослідницьких та ресурсних центрів.
Доповідачі конференції: Олександра
Бакланова, pro-mova, Тері Меттісон, Корпус Миру США, Магдалена Патшик,
PricewaterhouseCoopers LLС, Денис Базилевич, Інститут професійного лобіювання
та адвокасі, Анна Гулевська-Черниш, «Український форум благодійників», Яків
Рогалін, Благодійний Фонд «Доброта», Остап
Процик, ТРК "Люкс", Антон Арапетян, Львівська бізнес-школа,
Анатолій Заболотний, фонд Ріната Ахметова «Розвиток України», Руслан Краплич,
Міжнародний фонд «Відродження».
Львівський портал