ОСТАННІ НОВИНИ

Що робити львів’янам з цілодобовим заливанням водою?

Львівський портал

|

Авральне латання
дірок задля того, щоб встигнути під новий рік прозвітувати прем’єр-міністру
Юлії Тимошенко про цілодобове постачання води львів’янам, не надто до вподоби
самим мешканцям міста. І не через те, що вони якісь невдячні, чи не бажають,
аби таким чином політики здобували собі бали. Просто деяким львів’янам подібна
пришвидшена «модернізація» труб обходиться доволі недешево. 

Як повідомила
сьогодні «Львівському порталу» пані Лариса – мешканка будинку №12, що на вулиці
Драгана (Сихівський район),  у їхньому
будинку сталася аварія, через яку перебувати в будівлі небезпечно для життя.

«Від ранку наш
під’їзд, починаючи з 9-го поверху і аж до нижніх, заливає водою. Прорвало якусь
трубу, що біля горища й у цілому під’їзді фактично водоспад. Що гірше, вода
пошкодила електрощитки, їх замкнуло, у загальному коридорі знаходитися доволі
небезпечно, бо час від часу електропроводка іскрить. У моїй квартирі перегоріли
електроприлади. І це не лише у моїй. Однак, насторожує ще більше те, що не у
всіх квартирах є люди й невідомо, чи цей потоп з іскрами не перетвориться на
пожежу, адже зайнятися через замикання може будь-який електроприлад. Прикро,
але від комунальних аварійних служб допомоги наразі не вдалося дочекатися. У
диспетчерській службі водоканалу нам відповіли, що наразі нічим зарадити не
можуть. Мовляв, є багато проривів труб й «аварійна» просто не встигає. Наразі
сусіди перекрили воду своїми силами, але це не вихід. Доводиться сидіти без
води і без світла та ще й за небезпечної для життя ситуації», – розповіла пані
Лариса.

Натомість у
прес-службі ЛКП «Львівводоканал» практично спростували інформацію, яку надали
мешканцям Сихова у диспетчерській службі. «У нас проривів, які б спричиняли до
заливання під’їздів і припинення подачі води у Сихівському районі немає. Вперше
чую про такі скарги від вас», – зазначила у коментарі «Львівському порталу»
прес-секретар «Львівводоканал» Уляна Горбата.

Вона додала, що
передусім скарги від мешканців пов’язані із тим, що їх не попереджають завчасно
про відключення води. «Зараз є скарги на погане водопостачання, але ці скарги
стосуються не так «Львівводоканалу», а більше «Львівтеплоенерго». Адже задля
впровадження цілодобового водопостачання зараз проходить реконструкція
бойлерних, на яких встановлюють нове обладнання. Роботи проводять підрядні
організації й іноді без попередження відбувається припинення і холодної, і
гарячої води. А оскільки люди на Сихові звикли до того, що вода у районі є
цілий день й вони не роблять уже запасів, то й скаржаться», – розповіла
У.Горбата.

Однак згадана ситуація
на Сихові жодним чином не пов’язана з подібними наріканнями на припинення
водопостачання. Натомість прес-секретар «Львівводоканалу» порадила мешканцям не
телефонувати зі своїми скаргами до журналістів, а виключно до диспетчерів
підприємства. «Звичайно відбуваються іноді аварійні ситуації, але, щоб їх
кількість збільшилася, то такого немає. Якщо мешканці мають проблеми з
водопостачанням, то необхідно звертатися у центральну диспетчерську службу «Львівводоканал»
за номером 1551, або 276 20 55. Диспетчер завжди надасть інформацію чому
відсутня вода і з якої причини», – запевнила У.Горбата.

Тобто, наразі
жителям Сихова можна порадити єдине: телефонувати за порадами до диспетчерів і
надалі, а якщо вони не надто сподіваються на приїзд аварійної служби, то
якомога швидше вчитися ремонтувати труби. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *