ОСТАННІ НОВИНИ

Шкурган довів, що у владі ніхто не займається захистом інтересів громадян – Віталій Загайний

|

Д иректор Центру досліджень місцевого самоврядування Віталій Загайний вважає, що львівський електротранспорт в першу чергу повинен забезпечувати перевезення соціально вразливих верств населення . Коли ж влада говорить про те, що електротранспорт має бути рентабельним – то застосовуючи такий підхід вона не враховує соціального аспекту електротранспортних послуг, а так робити не можна. Про це Віталій Загайний заявив в коментарі «Львівському порталу».

Аналізуючи мотиви міської ради щодо підвищення тарифів на перевезення в міському електротранспорту, В.Загайний каже: «Я розумію, що в тій економічній ситуації яка склалась в країні, перегляд тарифів, в тому числі на транспорт є абсолютно об’єктивна річ. Це необхідність. Визначити тариф – це робота спеціалістів та тих, хто надає послуги. Найгірше – реакція посадовця профільного управління, коли він щось не робить бо не може і не хоче . Тоді як пересічний користувач послуг транспорту у місті Львові починаєш розуміти, що у владі ніхто не займається захистом твоїх інтересів. Мене здивувало висловлювання начальника управління транспорту і зв’язку . Прогнозами зобов’язаний займатись навіть найдрібніший чиновник, тим більше, якщо мова йде про транспорт. На мою думку з професійної точки зору такі висловлювання начальника управління транспорту є некоректними . Найгірше є те, що ти почуваєш себе тепер беззахисним, адже людина що займає таку посаду робить подібні заяви. Тобто розумієш, що влада, яка б мала відстоювати твої інтереси цього не робить – це те, що випливає з заяви начальника управління Шкургана» .

«Якщо говорити про підвищення цін на перевезення – то тут треба чітко розділити електротранспорт, та приватних перевізників. До електротранспорту мають бути застосовані одні підходи , для приватних підприємців – інші. Приватні перевізники регулюються ринком, і вони повинні просто довести, що тариф треба збільшити, і відповідно до затвердженої процедури переглянути ціну. Що з стосується електротранспорту – то я нагадаю, що це комунальні перевезення. Що ж стосується знову ж таки заяви Шкургана про те, що перевезення пасажирів має бути прибутковим – то це добра теза, але тут не треба забувати, що електротранспорт в першу чергу забезпечує перевезення соціально вразливих верств населення» – сказав директор Центру досліджень місцевого самоврядування .

«Коли ж говорити про те, що електротранспорт має бути рентабельним – то застосовуючи такий підхід ми не враховуємо соціального аспекту електротранспортних послуг, а так робити не можна. Так може собі дозволити думати керівник приватного транспортного підприємства , але так висловлюватись не може начальник управління міської ради . Таке враження що Шкурган змінив крісло керівника бізнесструктури на керівника управління міської ради, але ментально він так і не пересів» – каже Віталій Загайний.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *