Алхімія ремонту львівських доріг

Андрій Котенський, Автомобільний портал

|

Трохи більше місяця до початку чемпіонату Європи з футболу, а Львів і досі має проблеми з належним станом доріг. Але навіть те, що вдалося відремонтувати, око може потішити хіба здалеку, бо підійшовши ближче, маємо всі шанси побачити те, що люди називають одним словом “халтура”.

Закінчені ремонти на автошляхах Львова рясніють недоліками і в цьому доволі нескладно переконатися. Наприклад, після перемощення бруківки на вулиці Городоцькій, на відтинку між церквою Анни та церквою Ольги та Єлизавети, в яку було вкладено мільйони гривень, міліметрові щілини місцями збільшились до непристойно великої відстані. У певних місцях складається враження, що бруківку не перемощено, а прикрашено нею залитий бетон.

Частину Городоцької (центр Львова – церква Анни) до чемпіонату взагалі ремонтувати не будуть. На цій ділянці, де також пролягають трамвайні колії, дорогу покрутило настільки, що «загубити» колесо — цілком реальна справа.

А на вже відремонтованій ділянці вул. Городоцької (біля будитнку №4), провалюється безшумна подушка для трамваїв. І це вже не перший подібний випадок. Цього року у Львові встигли ліквідувати аналогічні провалля нових трамвайних подушок на площі Осмомисла та вулиці Підвальній.

У районі торговельного центру «Метро» та гіпермаркету «Епіцентр» уже почали обвалюватись цьогоріч побудовані тротуари, а на ділянці Городоцька, 124 – 142, їх взагалі нема. Пішоходи ходять по піску або просто по автодорозі.

Досі активно кипить робота в районі Головного залізничного вокзалу Львова. Якщо вірити ремонтникам то безперешкодно добратись до залізничного сполучення міста можна буде не раніше 1 червня.

Незбудованою «покинули» кільцеву розв’язку навколо церкви Анни. Трамвайні колії на Городоцькій, 36 – 38, завертають безпосередньо в бетонну огорожу за якою розмістилася цегляна будівля. Приватна споруда поставила хрест на побудові «трамвайного» кільця до Євро.

Ще однією ложкою дьогтю для дорожньої репутації Львова може стати вулиця Антоновича. Стрімка двополосна дорога мала б комфортно привести гостей Євро від аеропорту до фан-зони. Попри те вулиця досі у вибоїнах, асфальтне покриття не рівне, а під номером 74 взагалі колапс. Два дні тому комунальники викопали «котлован» на половину дороги. Невдовзі яму загорнули піском і щебенем, однак засип просів настільки, що жодне авто не могло проїхати. Сьогодні цю яму знову рихтували та для естетичності докинули кілька лопат асфальту який приплескали шуфлями.

Покручену бруківку на вулиці Шевченка теж не перемостили і взагалі таких нещасних вулиць по Львову залишилось чимало. Залишається сподіватись, що колеса чи ноги уболівальників туди не потраплять. А куди дивляться очі людей які за це відповідають, сказати важко…

Нагадаємо, що згідно з державною цільовою програмою на Львівщині за чотири роки підготовки до Євро-2012 реалізували проектів на суму близько 12 мільярдів гривень. Головними здобутками львів’ян стали стадіон «Арена-Львів» та новий термінал аеропорту «Львів». Окрім того, за час підготовки до Євро в області відремонтували доріг державного значення на 400 мільйонів гривень. Водночас держава і досі не розрахувалася з підрядниками, що ремонтували частину доріг у самому Львові. А сума там чимала — понад 200 мільйонів гривень. Щоправда, треба додати, що ці ремонти розпочали з ініціативи міського голови Андрія Садового без належних фінансових гарантій. І закінчували їх підрядники, часом навіть беручи кредити в банках, бо грошей від української влади так і не дочекалися.

Прямі витрати України на підготовку до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року становлять 4,2 млрд доларів. Про це заявив віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури Борис Колесніков. При цьому на сьогодні в країні залишаються недобудованими десятки об’єктів загальною кошторисною вартістю в мільярди гривень.

Фото: Львівський портал 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *