ОСТАННІ НОВИНИ

Не тільки бізнес: «АТБ» розвиває та покращує вітчизняний ритейл

Анастасія ПИЖ

|

Добре знайома кожному з нас торговельна мережа «АТБ» нині охоплює 24 області України, включаючи й Львівщину. У 293 населених пунктах країни функціонують 1144 інноваційних і комфортних магазини найбільшого вітчизняного ритейлера. Ці показники постійно збільшуються. Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія кожного року відкриває приблизно сотню нових магазинів, проводить модернізацію не менш як п’ятдесяти торгових точок. Вже кілька років поспіль «АТБ» приділяє особливу увагу розширенню мережі в нашому західному регіоні. Минулого року до чималої мапи «АТБ» було додано одразу дві області – Чернівецьку та Закарпатську.

Лідер ритейлу створив одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур в країні. У різних регіонах спорудили надсучасні мультитемпературні складські центри європейського зразка. До кінця поточного року їх буде вже десять. Асортимент маркетів «АТБ» перевищує 3,5 тис. найменувань, близько тисячі з яких представлені товарами власних торгових  марок. Цінова політика компанії залишається незмінною за будь-яких умов та обставин. Вартість  продукції в «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Досягають такої значної економії не за рахунок якості. Супермаркети торговельної мережі вже кілька років проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який у розвинених країнах вважають своєрідним знаком якості.

Величезний асортимент якісних товарів, зручне розташування магазинів, великий паркінг, по-європейськи комфортні умови та неодмінно доступні ціни –  все це робить «АТБ» улюбленим магазином майже чотирьох мільйонів громадян. Саме стільки постійних клієнтів зараз має ця мережа.

Стабільно забезпечувати покупців,  у тому числі й мешканців нашого міста Лева, гарантовано свіжими продуктами за максимально доступними цінами компанії допомагає оптимізація бізнес-процесів і відмова від послуг посередників. «АТБ» завжди напряму працює з постачальниками продукції. З огляду на масштаби бізнесу, виробники радо погоджуються укладати ексклюзивні контракти з галузевим лідером.

Вивчаючи передовий європейський досвід, а також системно інвестуючи у власні інноваційні розробки, компанія зуміла створити ефективну модель соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу. Вже багато років поспіль «АТБ» утримує абсолютне лідерство в галузі за багатьма показниками. Йдеться про товарообіг (за шість місяців 2020 року він становив 70,7 млрд грн.), обсяг сплати податків і зборів (за перше півріччя – 7,57 млрд грн.), кількість магазинів, розвиток логістичної інфраструктури, чисельність співробітників (більш як 60 тис. осіб), мапу присутності, благодійні проєкти, створення нових робочих місць (останній чинник надзвичайно важливий для невеличких населених пунктів).

«За цими цифрами –  податки, сплачені до державного і місцевих бюджетів, тисячі створених нових робочих місць, реалізовані національні та регіональні благодійні проєкти, а також програми допомоги та підтримки… Можна впевнено сказати, що наша команда сформувала стійку бізнес-модель, здатну відповідати на будь-які виклики сучасності! Ми не зупиняємося!» – повідомив Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Вже багато років працюючи у сфері вітчизняного ритейлу, «АТБ» стала драйвером усієї галузі. Та в цьому немає нічого дивного. Торговельна мережа фактично познайомила українських покупців  з магазинами самообслуговування. Багато того, що сьогодні вважають нормою у будь-якому львівському супермаркеті, свого часу протестували, впровадили, а в деяких випадках і розробили саме в торговельній мережі «АТБ». Це системи підвищення енергоефективності, рекуперації тепла, сучасні онлайн-сервіси та діджитал-рішення, які роблять процес купівлі товарів більш комфортним та європейським.

Нині компанія продовжує задавати високий темп і рівень для усієї української торгівлі. Останнім часом були реалізовані такі сміливі проєкти, як адресна доставка продуктів, перший український продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу.

У магазинах мережі зараз встановлюють поштомати. На стадії впровадження і сучасна технологія Scan & Go, яка дозволяє покупцеві самостійно сканувати товари та оплачувати їх в мобільному додатку. Швидко, зручно, безпечно!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *