У ЛКП «Львівелектротранс» створили Telegram — канал для оперативного інформування пасажирів міських трамваїв та тролейбусів про вимушені зміни руху, що здебільшого спричинені незначними ДТП на колії, неправильним паркуванням або ж технічною несправністю рухомого складу. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міськради.
Як повідомив начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс» та ініціатор створення каналу Іван Бондар, інформація від моменту виникнення затримки у русі за лічені хвилини потраплятиме до підписників каналу та міститиме детальний опис причин затримки та вичерпне пояснення про змінений напрямок конкретного трамвайного або тролейбусного маршруту і прогнозований час усунення причин затримки руху.
Досвід запозичили у «Київпастрансу», де схожий канал із однойменною назвою існує уже певний час та стає все більш популярним серед киян.
«У ритмі сучасного міста важко прослідкувати за усіма важливими повідомленнями того чи іншого муніципального сервісу, ніхто не перевірятиме кілька разів на день сайти комунальних служб, але багато хто користується смартфоном та усіма інформаційними інструментами, які пропонує мережа, відтак, вважаємо сервіс Telegram одним із найзручніших та загальнодоступних серед львів’ян», — розповів Іван Бондар.
Соломія Григор'єва