Керівництво аеропорту «Львів» і авіакомпанія МАУ відмовились пояснювати пасажирам літака «Львів-Київ» причини, через які літак сьогодні, 15 січня, повернувся на злітну смугу. Окрім того, після аварії пасажирів годинами тримали в чергах і відмовлялися відшкодовувати збитки. Про це у коментарі Львівському порталу повідомила відома львівська співачка і волонтер Софія Федина.
«Тільки ми піднялися на борт літака, стало чути запах пального чи горілого. Але якщо літак стоїть цілу ніч, то іноді вранці таке буває. Але коли ми почали злітати, то запах різко посилився, а коли ми вже набрали висоту, то пасажирам ззаду не було взагалі чим дихати. Сигналізація не спрацювала, а персонал літака не реагував на те, що відбувається – тобто їх майже весь літак кликав. Дуже довго ми їх чекали, щоб вони щось перевірили», – розповіла співачка.
Коли ситуація почала погіршуватися, екіпаж літака вирішив повернутися до аеропорту «Львів».
«Спочатку нам сказали неформально, що нібито все в порядку. Потім літак різко повернув і тільки українською мовою було оголошено, що у нас екстрена ситуація і через технічні несправності ми вертаємося на посадку до Львова. Нас всіх вигрузили з літака, дуже довго маринували у зоні очікування відльоту. Нам не давали жодної офіційної інформації, лише неформально заявили, що це загоряння у багажному відділені – нібито загорілась якась валіза. Почали перевіряти валізи, нічого так і не виявили, тому що після тригодинного огляду літака працівники аеропорту так і не знали, у чому причина. Після цього нам сказали забирати багаж і йти на перереєстрацію. Нам скасували усі наші рейси і потім мали переєрестурватися наново і отримувати оптимальний квиток. Нас вибудували у шалено довгу чергу і лише двоє працівників нас обслуговували.», – обурюється С. Федина.
Після довгих годин очікувань більшість пасажирів уже не бачили сенсу летіти у Київ – бо подальші рейси своїх подорожей вони вже пропустили. Відшкодовувати їм ці збитки, за словами співачки, відмовилися.
«Я летіла в Торонто на благодійні концерти для збору коштів для наших бійців. Я зараз запізнилася на літак до Франкфурта, який потім летів до Торонто. В мене повністю пропав квиток – і жодної компенсації немає. Мені цікаво, хто буде компенсувати ті гроші, які ми не зібрали для наших бійців, щоб вони могли стояти на передовій. Я вважаю, що це є повна відповідальність МАУ. Авіакомпанія у цьому випадку підставила переважну більшість людей, а найбільше підставила наших бійців», – вважає С. Федина.