ОСТАННІ НОВИНИ

Пропозиції учасників круглого столу у львівській податковій надішлють в ДПАУ

|

Пропозиції, які подали під час сьогоднішнього столу з керівництвом ДПА у Львівській області представники Комітету підприємців Львівщини, буде надіслано у податкову адміністрацію України. Загалом, учасники круглого столу прагнули порозумітися, хоча нерідко дискусії нагадували розмову глухого з німим – коли підприємці вказували на реальні типові порушення навіть з боку окремих працівників податкової, а в. о. голови ДПА у Львівській області Станіслав Коваленко наголошував: „я про це вперше чую”.

До речі представник Європейської бізнес асоціації Люрст Весберг повідомив, що вони готові створити спеціальний підрозділ, який відповідатиме за співпрацю податкової з підприємцями.

Під час круглого столу обговорювали три питання – публічність та прозорість діяльності ДПА, проблеми дозвільної системи та проблеми адміністрування ПДВ. Податкова на круглому столі була представлена виконуючим обов’язки голови ДПА у Львівській області Станіславом Коваленком, його заступником Юрієм Лепецьким. Комітет підприємців Львівщини – Маркіяном Іващишиним, Тарасом Сосновським, Ярославом Рущишиним, Олегом Мандюком.

Тарас Сосновський наголошував на тому, що з кожним роком податкова адіміністрація області ставала все закритішою структурою. Він вважає, що звітність і результати перевірок не є жодною таємницею, тоді як податківці подають це як таємницю, щоби „під прикриттям робити незаконні дії”, „використовувати податкову систему у політичних цілях”. А Я. Рущишин поцікавився, навіщо у податковій турнікети – „доки ми не будемо знати, що робиться в податковій, не зможемо нормально працювати”. Коментуючи це С. Коваленко наголошував, що з приводу розголошення інформації і прозорості вони керуються не тільки законом, але й нормативними актами ДПАУ. Відтак, не виконувати їх не можуть, хіба, якщо їх офіційно скасують. Те ж саме він сказав і про встановлення турнікетів – „наказ ДПАУ”.

Обговорюючи проблеми звітності О. Мандюк наголосив на: відсутності вхідних документів реєстрації, відсутності інформації для платників податків про терміни реагування та відсутність інформації щодо проходження документів по відділах. Також підприємці наголошували на тому, що за пришвидшення проходження документів треба платити. На що С. Коваленко відреагував: „Я не знав про багато випадків, які сьогодні розповіли. У нас в податковій є і негативні явища, з якими ми боремося, але профілактики замало. З цим підприємці повинні звертатися до прокуратури”.

Я. Рущишин запропонував перевести взаємини між податковою та підприємцями у формулу – клієнт-виконавець, що передбачатиме відповідальність з боку податкової. Також він запропонував визначити місію, бачення та стратегію діяльності податкової області, бо цього донедавна зроблено не було.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *