ЗВІТ НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ VIII СКЛИКАННЯ
ІГОРЯ ВАСЮНИКА
листопад 2014 року – лютий 2018 року
ОБРАНИЙ ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ VIII СКЛИКАННЯ ВІД ПАРТІЇ «НАРОДНИЙ ФРОНТ» (№17 У ВИБОРЧОМУ СПИСКУ)

ФРАКЦІЯ – «НАРОДНИЙ ФРОНТ»
ПЕРШИЙ ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІТЕТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТРАНСПОРТУ

ЧЛЕН ГРУП З МІЖПАРЛАМЕНТСЬКИХ ЗВ'ЯЗКІВ ІЗ: ЛИТВОЮ, ЯПОНІЄЮ, ПОЛЬЩЕЮ, ЛІВАНОМ, КИТАЄМ, В'ЄТНАМОМ, ІЗРАЇЛЕМ.
Зареєстровано законопроектів та постанов – 85
- щодо використання української мови як державної, забезпечення розвитку та використання мов національних меншин в Україні (з/п №5556, 5670-д, 6348);
- щодо надання права органам місцевого самоврядування обмежувати продаж алкоголю в нічний час (з/п №3149);
- щодо особливостей оподаткування тютюнових виробів (з/п №6683-1);
- щодо скасування депутатської недоторканності (зміни до Конституції України) (з/п №6773);
- щодо реформування залізничного транспорту в Україні за європейськими стандартами (з/п №7316);
- щодо аудиту безпеки автомобільних доріг (з/п №7320);
- щодо здійснення габаритно-вагового контролю на дорогах та надходження коштів від здійснення контролю (з/п №7318, 7319);
- щодо врегулювання розміщення внутрішньої реклами, реклами на транспорті та соціальної реклами (з/п №3642);
- щодо звільнення учасників АТО від сплати авансового внеску для проведення виконавчих дій (з/п №6112);
- щодо забезпечення загальнодоступності даних містобудівного кадастру (з/п №2395а);
- щодо заборони ввезення на український ринок друкованої продукції з території держави-агресора - Росії (з/п №6291);
- щодо закріплення на конституційному рівні, що основою аграрного устрою України є фермерське господарство (з/п №6236, змін до статті 41 Конституції України);
- про зміну економічної політики держави для захисту національних інтересів, розвитку економіки, подолання масової бідності та підвищення рівня життя громадян України (з/п №6346);
- щодо дотримання учасниками ринку автомобільних вантажних перевезень норм законодавства в частині вагових та габаритних параметрів транспортних засобів (з/п №6644);
- про внутрішній водний транспорт (з/п №2475а);
- та інші.

Ухвалені в першому читанні - 9

-
щодо збереження пам'яток культурної спадщини ЮНЕСКО в Україні (з/п №1553);
- щодо транскордонного співробітництва (з/п №6085);
- щодо реформування сфери паркування транспортних засобів (з/п №5364);
- щодо уточнення порядку компенсацій за оплату комунальних послуг гірникам (з/п №1634);
- щодо сприяння розвитку судноплавства в Україні (з/п №2712);
- та інші.

Ухвалені в цілому - 11

-
щодо забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків (з/п №1076);
- щодо додаткових гарантій у сприянні працевлаштування учасників АТО (з/п №2095а-д);
- щодо впровадження електронного квитка в міському пасажирському транспорті (з/п №4121);
- щодо підприємств залізничного транспорту, майно яких розташоване на території проведення антитерористичної операції (з/п №5428);
- щодо мовних квот в ефірі українських радіо та телебачення (з/п №5313);
- щодо коефіцієнтів "зеленого" тарифу для електроенергії, виробленої з використанням альтернативних джерел енергії (з/п №5129);
- щодо створення Державного дорожнього фонду (з/п №4014а);
- щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі (з/п №4015а);
- про відзначення 200-річчя Національного університету "Львівська політехніка";
- та інші.
Депутатські звернення - 1084

-
щодо виділення коштів для реставрації комплексу споруд собору Святого Юра у м. Львові. З державного бюджету вже надійшло 20 млн грн на реставрацію;
- щодо розповсюдження та популяризація україномовної музики, а саме підтримки реалізації україномовного проекту «Українська пісня / Ukrainian Song Project». Уряд виділив фінансування для проекту;
- щодо реконструкції Львівського обласного клінічного перинатального центру;
- щодо розслідування обставин зникнення експонатів із фондів Львівської національної галереї мистецтв ім. Возницького;
- щодо реформування військової освіти та збереження Національної академії сухопутних військ ім. Гетьмана П.Сагайдачного»;
- щодо розробки Львівської міської програми поводження з твердими побутовими відходами та впровадження Меморандуму щодо поводження з твердими побутовими відходами ;
- щодо корупції в ПАТ "Укрзалізниця";
- щодо збереження та розвитку пам'яток ЮНЕСКО в Україні;
- щодо захисту законних прав та інтересів фізичних та юридичних осіб;
- щодо захисту прав учасників АТО в т.ч. щодо будівництва доступного житла для учасників бойових дій;
- щодо державного захисту та підтримки української мови;
- щодо незаконного будівництва;
- щодо затягування розгляду кримінальних справ та бездіяльності органу досудового розслідування;
- щодо обмеження продажу алкоголю у нічний час;
- щодо підтримки культурного середовища м. Львова;
- щодо соціального захисту мешканців м. Львова;
- щодо збільшення розмірів освітньої субвенції на 2018 рік для місцевих бюджетів Львівської області;
- щодо монетизації пільг;
- щодо проблемних питань місцевих бюджетів Львівщини;
- інше

Депутатські запити - 55

-
щодо необхідності розроблення та затвердження Загальнодержавної цільової програми передачі гуртожитків у власність територіальних громад;
- щодо нагальної необхідності виділення коштів для здійснення ремонту Львівської обласної дитячої клінічної лікарні (ЛОДКЛ "ОХМАДИТ");
- щодо тривалого розслідування факту трагічної загибелі видатного державного діяча сучасної України В'ячеслава Чорновола та Євгена Павлова;
- щодо забезпечення приміщеннями Державної установи "Інститут патології крові та трансфузійної медицини Національної академії медичних наук України" з метою створення центру трансплантації кісткового мозку;
- щодо фінансування реконструкції Львівського обласного клінічного перинатального центру,
- щодо присвоєння імені Климентія Шептицького Музею народної архітектури та побуту у Львові;
- щодо розслідування причин бездіяльності, що призвели до трагедії на Грибовицькому сміттєзвалищі Львівської області та законодавчого врегулювання у сміттєвопереробній галузі.
- щодо перевірки наявності у народних депутатів України громадянства (підданства) іноземної держави;
- щодо надання повної інформації про проведення конкурсу щодо вибору інвестора для будівництва та експлуатації комплексу з утилізації (перероблення) твердих побутових відходів на території Миколаївського району Львівської області (на ділянці Роздільського ДГХП "Сірка") та врахування думки місцевих громад при його проведенні;
- щодо необхідності розроблення та затвердження державної цільової програми підтримки учасників бойових дій та їхнім сім'ям;
- щодо необхідності підвищення якості та доступності медичних послуг;
- щодо реалізації Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку",
- щодо відновлення національного радіомовлення на території Донецької та Луганської областей.
- інше.
СПРАВА 24-ої «залізної бригади»
«Відшкодувати державі 4,8 млн грн» за триразове харчування військових, - саме таку суму «збитків» аудитори Міноборони нарахували командирові 24-ї окремої механізованої бригади, полковнику Анатолію Шевченкові (постійне місце дислокації частини в м. Яворів). Військові легендарної «залізної» бригади, яка в 2014 році однією з перших виступила проти російської армії і зупинила наступ ворога, виявились заручниками неврегульованої нормативно-правової бази. Аудитори вирішили, що командування частини не мало право годувати військових за державний кошт тричі на день, а лише один раз. При цьому аудитори посилались на постанову уряду, яка регулює порядок харчування військових у мирний період (!) і передбачає харчування контрактників один раз на день. В такій самій ситуації опинились командири багатьох частин по всій Україні. Для тилових «щурів» в особі перевіряючих, як з'ясувалось, війни в Україні немає.

Звернулись до суду. Рішення судів кількох інстанцій - дії перевіряючих ПРОТИПРАВНІ».

Детальніше -
«Навіщо державі годувати військових, якщо в Україні і так "немає" війни».

БОРОТЬБА ЗА ЛЬВІВСЬКУ ВІЙСЬКОВУ АКАДЕМІЮ
«Боротьба за збереження Національної академії сухопутних військ у Львові - була важкою. План по знищенню одного з найкращих військових вишів України був запущений ще при Януковичу: тоді кілька факультетів підготовки курсантів перенесли з Львова до інших міст. І вже в 2017 році нове керівництво Міноборони України фактично продовжило приховане, повзуче і гібридне знищення одного з найкращих військових навчальних закладів України. У період війни вони хотіли перенести ще частину факультетів в інші міста, де навіть не має необхідної матеріально-технічної бази для підготовки офіцерів. Це могло не лише зруйнувати перспективи створення видового навчального закладу Сухопутних військ за прикладом країн НАТО, а й знищити потужну військову школу.

Спільна, жорстка позиція з колегами-народними депутатами, підтримка волонтерів та усіх небайдужих проти гібридного знищення академії сухопутних військ дала свій результат - Міноборони відклало так зване «реформування» академії».

Детальніше -
«Що відбувається навколо Національної академії сухопутних військ у Львові».

ДОРОГИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЯКОСТІ
«Якісна дорожня інфраструктура України - це вагомий чинник стабільного розвитку економіки нашої держави. Для акумулювання коштів на масштабне будівництво доріг - парламент ухвалив закон про створення державного Дорожнього фонду та визначено джерела його наповнення для розвитку автошляхів. Зокрема, цього року на проведення дорожніх робіт надійде близько 40 млрд. грн, 2019 року – понад 51 млрд. грн, 2020 року – 69,8 млрд. грн.

Проте важливим залишається питання ефективно використання цих коштів. Зокрема, важливе питання «Чому Україна не будує доріг з гарантійним терміном 20-25 років так як у країнах ЄС?» - ми нещодавно піднімали на круглому експертному столі в комітеті ВРУ з питань транспорту. В Україні нові дороги в кращому випадку без ремонту слугують максимум 5 років, тоді як у США та країнах Європи гарантійний термін доріг не менше 20 років.

Зокрема, дискусія стосувалась переваг та недоліків будівництва цементобетонних доріг в порівняні з асфальтобетонними. Детальніше - «Бетон чи асфальт. Україні потрібні дороги з терміном експлуатації 20-25 років».


ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
«Розбиті та поламані автобуси, трамваї, які горять на ходу, непрозорість роботи приватних та комунальних перевізників громадського транспорту: всі ці чинники стали поштовхом для напрацювання, а згодом ухвалення закону щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (Е-квиток) в міському пасажирському транспорті (№ 4121).
Цей закон не просто впроваджує Е-квиток в громадському транспорті, це змусить систему громадських перевезень запрацювати ефективно та прозоро за стандартами цивілізованих країн. Це підвищить безпеку на дорозі, буде реальний облік пасажиропотоку, дозволить вивести кошти з «тіні», це шлях до зручного способу оплати за проїзд – банківською карткою, через мобільний телефон, тощо. Нарешті ми зупинимо таке ганебне явище, коли пенсіонерів водії маршруток виганяють з транспорту, не буде фальшивих пільгових проїзних.
Це – реальна реформа згідно з європейськими принципами, яка матиме вплив на економіку в масштабах всієї країни. Причому неважливо: це комунальний перевізник чи приватне підприємство. Можна буде оцінити реальних обіг коштів, а відповідно – оцінити обґрунтованість тарифів на перевезення та можливості оновлення автопарку перевізника».


Матеріали надано прес-службою народного депутата Ігоря Васюника