Система онлайн-продажів «Укрзалізниці» відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення. Про це повідомили в пресслужбі компанії.
Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож пасажирів просять користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
«Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди», – зазначили в «Укрзалізниці».
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків можна просто показати на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Нагадаємо, 23 березня, в УЗ стався технічний збій, під час якого не працювали:
- продаж квитків через застосунок та сайт;
- онлайн-сервіси замовлення послуг;
- довідкові послуги.
Збій в роботі систем «Укрзалізниці» стався через масштабну таргетовану кібератаку.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Маркіян Рой