Через кібератаку «Укрзалізниця» відкрила 3 додаткові каси у Києві, 2 у Вінниці, 1 у Львові, всі вони працюють без технічних перерв та обідів. Про це повідомила пресслужба компанії.
«Ми розуміємо, які незручності доставляє нашим пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків, тож хочемо принаймні частково компенсувати їх», – зазначили в УЗ.
Тому в якості компенсації компанія пропонує пасажирам з паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки, безкоштовно скористатись платними залами очікувань. Також в поїздах пасажирів з придбаними в цей же період паперовими квитками пригостять безкоштовним чаєм від «Укрзалізниці».
В «Укрзалізниці» додають, що ІТ-фахівці продовжують синхронно та цілодобово працювати, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі зачеплені ворожою кібератакою системи компанії.
Нагадаємо, 23 березня, в УЗ стався технічний збій, під час якого не працювали:
- продаж квитків через застосунок та сайт;
- онлайн-сервіси замовлення послуг;
- довідкові послуги.
Збій в роботі систем «Укрзалізниці» стався через масштабну таргетовану кібератаку.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Маркіян Рой