ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» уклало чотири угоди з телеканалами на створення контенту для марафону “Єдині новини #UAразом” в 2025 році на суму 738 млн грн. Про це пишуть Наші Гроші.
Зазначається, що підприємство уклало чотири угоди з телеканалами на створення контенту для марафону “Єдині новини” у 2025 році вартістю 738 млн грн.
Водночас, враховуючи видатки на телемарафон «Freeдом», виробникам контенту для обох марафонів заплатили з державного бюджету 2,01 млрд грн.
Вартість нових договорів з кожним телеканалом майже однакова і складає приблизно 184-185 млн грн. Проте, відповідно до угоди, вони мають різний обсяг оплачуваного контенту, тому ціни за годину – різні.
Найдорожчими виявилися послуги телеканалу «Ми – Україна», який отримає 196 тис. грн за годину ефіру. Це єдиний учасник тендеру, чия ціна залишилася на рівні минулого року. «Ми – Україна» з’явився в телемарафоні у 2022 році, після того як медіахолдинг Ріната Ахметова “Україна” припинив роботу.
Далі йде ТОВ «Телерадіокомпанія “Студія 1+1» із ціною 157 тис. грн за годину. Трійку замикає ТОВ «СЛМ Новини» Віктора Пінчука, воно виготовлятиме контент по 138 тис. грн за годину, при тому, що у травні-грудні 2024 року вартість послуг складала по 119 тис. грн за годину.
Ці телеканали – не єдині учасники телемарафонів. Державний «Парламентський телеканал Рада» також виробляє контент, але замовляє його у приватної компанії «Кінокіт».
За час повномасштабної війни ця компанія отримала 341 млн грн на виробництво телепрограм. У січні 2025 року «Рада» підписала новий контракт із «Кінокіт» на 102 млн грн, за яким година ефіру коштуватиме 102 тис. грн – така ж ціна була і в минулому році.
За даними журналістів «Bigus.Info», власниця «Кінокіт» Юлія Дроздова є випускницею Української кіношколи, заснованої дружиною Кирила Тимошенка – колишнього заступника голови Офісу президента.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Фото: Рух Чесно
Маркіян Рой