Прийом онлайн-замовлень і їх реалізація це допоміжний, а для деяких бізнесів і головний, канал продажів. Доставка їжі суттєво розширює цільову аудиторію вашого бізнесу. Фрилансери, які працюють вдома, молоді батьки, люди з обмеженими фізичними можливостями, або просто ті, хто віддає перевагу з’їсти улюблені суші, бургер чи піцу вдома в піжамі замість витрачати час на збори та доїзд до улюбленого закладу.
Впровадження доставки їжі дає багато переваг ресторану. Окрім збільшення кількості замовлень і, відповідно, прибутку, збільшується впізнаваність бренду. Запуск доставки не вимагає значних інвестицій, а на ринку є пропозиції для різних форматів бізнесу і цілей.
Способи доставки: застосунки, власний кур’єр
Сфера доставки та самовивозу з закладів громадського харчування стрімко розвинулася завдяки технологічному прогресу протягом останнього десятиліття. До цього часу замовлення на доставку приймали виключно в телефонному режимі і лише в тих закладах, які могли дозволити собі організувати транспорт і кур’єра.
Сьогодні delivery&pick-up це не розкіш, а вимога часу. Заклади можуть реалізовувати онлайн-замовлення двома методами — через незалежну власну доставку або за посередництвом зовнішніх фірм і їх застосунків. Кожен спосіб має свої плюси та мінуси.
Переваги та недоліки застосунків для доставки
Очевидною перевагою застосунків для доставки їжі є легке вирішення питання з кур’єрами та транспортними засобами.
Проте співпраця з зовнішніми фірмами має також певні мінуси:
- ціна — вартість послуги становить близько 30% від вартості замовлення;
- доступність водіїв — у малих населених пунктах кількість кур’єрів навіть в популярних службах доставки може бути невелика. Це означає неможливість оформлення замовлення або довгий час очікування, що може знеохочувати клієнтів робити замовлення на доставку;
- якість сервісу — ви не можете контролювати роботу кур’єрів, погана якість послуг може негативно вплинути на імідж вашого закладу.
Переваги власної доставки
- самостійність у прийнятті рішень — ви маєте повну гнучкість і незалежність у визначенні таких параметрів як зона та час доставки, мінімальна вартість замовлення та ін. Ви можете змінювати ці параметри відповідно до потреб бізнесу;
- економічна вигода — власна доставка за умови достатньої кількості замовлень є значно вигіднішим рішенням, ніж співпраця з агрегаторами і їхніми кур’єрськими службами;
- ефективний брендинг — ви можете створити позитивний імідж свого закладу, поширити і закріпити його в голові клієнта завдяки розміщенню реклами на транспортному засобі, термосумці, одязі кур’єрів.
Найкращі рішення для запуску доставки
Плануєте запустити доставку їжі для свого бізнесу? Вибір служби доставки для онлайн-замовлень є важливим рішенням. Варто детально розглянути наступні пропозиції:
- Персоналізований сайт і застосунок Poster кур’єр
Декілька простих кроків і ви маєте свій сайт для оформлення замовлень і застосунок, з якого ними керуєте. Ви можете перейти на сторінку розробника, щоб дізнатися детальніше про рішення для доставки від компанії Poster.
Завдяки персоналізованому сайту ви просуваєте свій бренд а собівартість доставки набагато менша порівняно з комісією, яку беруть платформи для прийому замовлень. Але у ситуації, якщо ви не можете або не хочете наймати власного кур’єра, Poster залишає можливість реалізовувати доставку через популярні кур’єрські служби, такі як:
- Uklon Delivery
- Glovo On-Demand
- Dots Platform
℗
Новини компаній