ОСТАННІ НОВИНИ

Зачіска на Dyson та макіяж з преміум-косметики: як працює та що пропонує магазин EVA BEAUTY у Львові

Ольга Денисяка

|

6 липня мережа EVA відкрила магазин нового формату EVA BEAUTY у львівському ТРЦ Victoria Gardens. Від звичайних точок мережі EVA BEAUTY відрізняється товарами преміального сегменту, а також можливістю тестувати абсолютно всю продукцію і самостійно, і з допомогою професіоналів.

У магазині нового формату все продумано до деталей – великий стильний простір, освітлення, яке змінює колір, та різноманіття зон і преміум товарів. Екскурсію новим магазином провела директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька. Вона розповіла, що для мережі це другий такий магазин. Перший наприкінці минулого року розпочав роботу в Києві.

«EVA вже 22 роки працює на ринку України, ми маємо 1100 магазинів, які успішно розвиваються. Ми досліджували наших споживачів, проводили опитування і з’ясували, що навіть попри війну та економічне становище, жінки прагнуть залишатись жінками і є запит на преміальні бренди, якісний сервіс та послуги. Саме щоденна рутина – догляд за собою, улюблена маска, макіяж – допомагає тримати наш дух, тож цей магазин для жінок і про жінок», – розповідає Василина Петлицька.

В EVA BEAUTY представлені тисячі видів парфумерії. Від преміальних, нішевих брендів, до масмаркету, тобто вибір є на будь-який гаманець. Асортимент великий і щоб не розгубитись серед різноманіття ароматів, у EVA BEAUTY розробили тест разом з відомою українською парфумеркою Анастасією Москаленко. Давши відповідь всього на кілька запитань про ваші вподобання, можна скоротити вибір з тисяч ароматів до декількох парфумів. Якщо у магазині немає аромату, або розміру парфуму, який ви хочете, можна замовити його на сайті, де є понад 120 тисяч товарів. Ваше замовлення прийде на пошту, додому, або в магазин EVA.

Також у EVA BEAUTY є можливість протестувати косметику. Тут працює професійна візажистка, яка безкоштовно допоможе підібрати і спробувати декоративну косметику. Завдяки експрес-макіяжу можна протестувати різноманітні зразки продуктів і нарешті обрати саме ту червону помаду чи відтінок консилеру, що вам дійсно пасуватимуть. Згодом в магазині запрацює і послуга повноцінного макіяжу.

Деякі продукти можна приміряти навіть віртуально за допомогою планшета доповненої реальності VISUAL by EVA. Це інноваційне дзеркало, яке дає змогу спробувати будь-який образ завдяки доповненій реальності з конкретними косметичними продуктами, які представлені на полицях магазину. Зараз доступно понад 300 видів косметики. Ця ексклюзивна опція доступна лише у EVA. Наразі також працюють над можливістю побачити навіть колір волосся, який буде після фарбування LʼOréal.

Поруч розташований стенд із дуже популярним за кордоном але ще не типовим для українських жінок товаром – накладними віями. На моніторі показують відео-інструкції, в яких всього за 30 секунд детально пояснюють та показують, як накладати та знімати штучні вії. Переглянувши відео, виявляється, що цей процес не такий складний та тривалий, як здається на перший погляд, і з легкістю може стати частиною щоденного макіяжу.

Ще один з нових форматів – shop-in-shop «Центр здоров’я шкіри», де представлені медичні засоби. Це категорія дерматокосметики, вітаміни, догляд для дітей, дезодоранти, зубні щітки та догляд за порожниною рота. На полицях представлені засоби, які раніше можна було знайти лише в аптеках та інтернет-магазинах. Цей відділ – ніби маленька аптека у магазині EVA BEAUTY, оскільки працівники мають базову медичну освіту і можуть порадити, що підійде саме вам.

«Тут працюють дівчата з базовою медичною освітою, які можуть проконсультувати вас навіть з дуже спеціалізованою проблемою шкіри. Коли ми проводили дослідження, то з’ясували, що в більшості жінок є всього один крем для обличчя, іноді їх два – денний і нічний. І часто жінки навіть не розуміють, чи підходить їм той крем, саме тому ми запровадили сервіс тестування шкіри. Всього за 15 хвилин ви безкоштовно отримаєте знання про стан своєї шкіри та консультацію спеціаліста», – пояснює Василина Петлицька.

Наразі послуга тестування шкіри працює в 60 магазинах EVA в Україні. В EVA BEAUTY є сучасний апарат, який діагностує шкіру за 12 параметрами, зокрема визначає тип та стан шкіри. Після діагностики консультант допоможе підібрати всі необхідні засоби, дати детальну консультацію щодо догляду і навчити жінку правильно доглядати за своїм обличчям.

Також у EVA BEAUTY доступна послуга діагностики стану шкіри голови та волосся, вона запрацює вже за кілька тижнів. Після діагностики спеціаліст зможе швидко підібрати засоби, які будуть корисними для саме для вашого волосся. В магазині можна протестувати не лише косметику чи парфуми, а навіть шампунь, кондиціонер, маску чи засіб для укладки волосся.

EVA BEAUTY є офіційним дистриб’ютором SteamPod та Dyson, а також першою в Україні роздрібною точкою продажу засобів L`Oreal Professionnel та Matrix. В EVA BEAUTY можна протестувати навіть техніку DYSON та перевірити, як триматиметься укладка. Перш, ніж купувати такий пристрій, можна зробити зачіску або самостійно або за допомогою фахівця, який одразу й розповість про можливості та особливості його застосування.

Важливо відзначити, що в кожній категорії товарів є ексклюзивні бренди, які можна придбати лише в EVA BEAUTY.

«В парфумерії – це Furla, Parisi та Masaki Matsushima. В дерматоцентрі є багато брендів, які раніше можна було знайти лише в аптеках, або інтернет-магазинах, наприклад Vichy, La Roche-Posay, Babe. Також є популярні бренди доглядової косметики, яких немає у магазинах великих мереж: Tree hut, Q+A, Dermalogica, Elemis. З декоративної косметики – це theBalm та Deborah. Також Patricia Ledo – це наш ексклюзивний бренд, який вже полюбився клієнтам», – розповідає Василина Петлицька.

Площа нового магазину становить 350 м². На відміну від більшої за розміром київської EVA BEAUTY у Львові не передбачений салон краси та зона майстеркласів.

«Львівський магазин вдвічі менший, ніж в Києві. Тож ця EVA BEAUTY – це концентрат найпопулярніших та найкращих засобів. Ми вже перевірили і зрозуміли, що найбільше подобається нашим клієнтам, і залишили тут лише найпопулярніші засоби», – додає Василина Петлицька.

В компанії амбітні плани відкривати магазини і більшої площі з усіма сервісами, тож EVA вже в пошуках відповідних локацій у ТРЦ великих міст України.

Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *