В Міністерстві оборони України опрацьовують усі скарги військовозобов’язаних щодо електронних черг у ТЦК та СП. Про це повідомляє Армія.Inform із посиланням на речника відомства Дмитра Лазуткіна.
«Випадки такі дійсно є. Але передусім електронна черга – це механізм, який поліпшить і полегшить роботу ТЦК. Це все має застосовуватися і відповідним чином працювати для людей, які хочуть уточнити свої дані в ТЦК та СП», – сказав в етері телемарафону Дмитро Лазуткін.
Він наголосив, що кожен випадок вивчають, представники Міноборони зв’язуються з ТЦК і допомагають, якщо виникають якісь технічні проблеми.
«Але загалом слід зазначити, що якби навантаження з оновлення даних випала лише на ТЦК, то б це робили близько року, враховуючи їхню пропускну здатність», – пояснив речник.
Дмитро Лазуткін нагадав, що наразі є можливість оновити дані у ЦНАПах та в мобільному застосунку Резерв+, завдяки чому ТЦК суттєво розвантажені.
«Електронна черга сприяє цьому. Вона все-таки запустилася в тестовому режимі, не так багато часу пройшло, 10 днів, надалі проблем ставатиме менше», – додав речник.
Нагадаємо, з 18 травня Міноборони у тестовому режимі запустило електронну чергу до ТЦК. Військовозобов’язані українці, записавшись онлайн, мали б прийти на уточнення даних в конкретний день і час й таким чином не стояти фізично у довгих чергах у самих військкоматах.
Проте на практиці це виявилось далеко не так. У ТЦК, зокрема у Львові, все одно фіксують значні черги, незважаючи на те, що військовозобов’язані могли записатись онлайн.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Наталя Дуляба