На думку компанії budstroy.kiev.ua, яка займається продажем металочерепиці вже більше 10 років, великої втрати популярності металочерепиці як покрівельного матеріалу не відбувається, бо вона залишається доступною, і водночас якісною для споживачів. За відсутністі достойних альтернатив, вона активно використовується в облаштуванні дахів.
Металочерепиця – це можливість при помірних витратах виконати облаштування покрівлі із використанням сучасного та стійкого до впливів матеріалу. Цей виріб представлений в такому великому асортименті, що кожен може індивідуально підібрати:
- Параметри металу – походження сталі, її товщину та склад.
- Цинковий захист – від 100 до 275 грамів на м кв. виробу.
- Полімерне покриття – серед найпопулярніших глянцевого та матового поліестеру.
- Форму профілю, яких дедалі стає більше в асортименті продавців.
- Виробника, який надає гарантію, або ні.
Що найбільше впливає на вартість металочерепиці
Зазвичай ціна металочерепиці за м2 може коливатися в певному діапазоні, адже продукція різниться технічними параметрами і тим, ким була виготовлена. Це два основні критерії, що найбільше впливають на формування вартості виробу. Окрім них також вплив мають:
- Наявність гарантії та її термін.
- Форма профілю.
- Кількість продукції, оскільки при великому замовленні ціна може знижуватися.
В тому, що металочерепиця продається з різними цінниками є і плюс для кінцевого споживача оскільки не всі можуть купити дорогу продукцію, в таких випадках дуже доречно мати на вибір і бюджетні варіанти металевої черепиці. Так, подібна продукція буде поступатися своєю міцністю та надійністю, однак менше 15 років не слугуватиме точно.
Металочерепиця – матеріал для покрівлі, що має всі бажані характеристики та адаптована до легкої укладки. Згідно технології цей матеріал має всі дані, щоб не втрачати своєї функціональності навіть через роки, тобто металочерепиця:
- не ржавіє,
- не втрачає колір,
- не деформується.
Над чим працюють виробники металочерепиці
Виходить, що дах із металочерепиці навіть через десять років служби лишається в гарному стані і має гарний вигляд. Тим часом виробники роблять все можливе аби зберегти високий рівень попиту на продукцію. Для цього вони:
- Постійно переглядають технологію виробництва та удосконалюють її.
- Працюють на створенням нових дизайнерських рішень для появи нових форм профілю.
- Оновлюють обладнання, що застосовується у виробничому процесі.
Також до покращень виробників спонукає той факт, що у сфері виробництва металочерепиці склалася велика конкуренція серед заводів. Тому кожен зацікавлений у тому, щоб його продукція була унікальна, якісна та надійна та перевершувала б продукцію конкурентів.
Будстрой радить металочерепицю для будівництва приватних будинків, як матеріалу з найкращим співвідношенням вартості та якості. Це перевірений роками матеріал, що неодноразово доводив свій високий рівень.
℗
Новини компаній