Вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв’язку «Київстар».
Користувачі повідомляли у соцмережах, що не можуть здійснювати дзвінки і надсилати повідомлення, сайт компанії також не працює.
У Дії повідомили, що для того, щоб залишитись на зв’язку, поки Kyivstar працює над усуненням проблеми, варто відкрити застосунок Дія, поки користувач під’єднаний до домашнього WiFі, щоб його документи були завантажені.
Як пише Українська правда, речниця компанії Ірина Леліченко повідомила, що відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблеми
«Зранку 12 грудня в мережі “Київстару” стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії вже працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння», – йдеться у повідомленні.
На час усунення технічних складнощів Леліченко порадила абонентам скористатися послугою «Національний роумінг».
Доповнено: у мобільному операторі «Київстар» заявили, що причиною масштабного збою в роботі стала потужна хакерська атака. В компанії запевнили, що персональні дані клієнтів у безпеці.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Ольга Денисяка