ОСТАННІ НОВИНИ

Напередодні зими зростає кількість доступних промокодів у різних сферах продажів, послуг і розваг: дані Codes

Новини компаній

|

За даними Codes, одного з найбільших агрегаторів промокодів в Україні, напередодні зими збільшується чисельність промокодів у різних нішах. Зокрема, Codes повідомляє, що за останній місяць кількість промокодів на сайті збільшилася на 17%, а середня вигода від їх використання становить 12%.

Промокоди – це спеціальні коди, які дають знижки або бонуси при купівлі товарів або послуг в інтернеті. Вони можуть бути одноразовими або багаторазовими, діяти на певний час або безстроково, мати обмеження за сумою або категорією товару, послуги чи активності.

При цьому експерти Codes відмічають, що промокоди все активніше використовують не лише для покупки товарів, а й для користування послугами, зокрема фінансовими.

Кілька прикладів:

  • На сайті Creditkasa промокод дозволяє отримати фіксовані 2% на позику на необхідний термін та без перевірки кредитної історії.
  • В Avans Credit промокод надає змогу отримати кредит зі ставкою всього 0,1% в день, а також отримати додаткові переваги.
  • По промокоду Hotline.finance можна отримати інші переваги в залежності від обраного коду: -50 гривень по купону при замовленні автоцивілки, кешбек 6% на бонусний рахунок при купівлі Зеленої карти, знижку 5% на всі основні продукти Hotline.finance тощо.

За словами спеціалістів Codes, промокоди стимулюють споживачів пробувати нові товари або послуги, які можуть бути корисними або цікавими для них. Плюс, звісно ж, вони допомагають компаніям ефективніше конкурувати між собою, залучаючи нову аудиторію та привертаючи увагу потенційних клієнтів.

В Codes також відмічають, що вже традиційно з настанням осінньо-зимового періоду кількість різноманітних промокодів та знижок збільшується. Особливо в період проведення так званих «Кіберпонеділка», «Чорної п’ятниці» та інших глобальних розпродажів в усіх сферах. Ситуація ще більше набирає обертів в період новорічних свят, коли купівельна активність зростає практично в усіх сферах, а тому бізнесу важливо залучати якомога більше клієнтів та пропонувати їм найвигідніші умови для збільшення продажів.

Варто зазначити, що на тлі повномасштабної війни загальна купівельна спроможність українців дещо знизилася, а ціни через стрибок курсу валют зросли. При чому в деяких нішах дуже суттєво. Втім навіть в таких умовах покупці все ще демонструють купівельну активність й намагаються обирати якісні товари та послуги. Але водночас шукають додаткові шляхи економії. Наприклад, кількість спонтанних покупок дійсно зменшилася, а частота пошуку та використання промокодів та знижок – зросла. в Codes очікують, що найближчим часом ця тенденція збережеться.

Codes – це інформаційний сервіс, який пропонує безкоштовні промокоди та купони для багатьох відомих брендів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *