Міністр культури та інфорполітики Олександр Ткаченко заявив, що через велику війну рекламний ринок в Україні впав на понад 70%. Про це він сказав в телемарафону, повідомляє Економічна правда.
Раніше повідомлялося, що обсяг телевізійного рекламного ринку України в березні скоротився до нуля з більш як 888 млн у лютому.
У червні ринок реклами становить 12% від показників лютого – 106,5 млн.
«Все залежить від розвитку ситуації на фронті. Якщо не буде подальшого погіршення та з урахуванням успішних січня – лютого 2022 року, ми оцінюємо, що за підсумками року зможемо вийти на 35–40% від 2021 року», – зазначили у Razom Group.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини Львова – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook.
Андрій Котенський