ОСТАННІ НОВИНИ

Новий рівень ритейлу: за рахунок яких сервісів купувати товари в «АТБ» безпечно, комфортно та просто

Анастасія ПИЖ

|

Незважаючи на складний рік пандемії коронавірусу, карантину та обмежень, найбільша торговельна мережа України продовжує активно впроваджувати сучасні інноваційні рішення та сервіси. Вони покликані зробити процес  купівлі товарів в «АТБ» максимально комфортним, простим і безпечним для кожного з клієнтів. Ця місія компанії має важливу соціальну складову, так само як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, в тому числі й мешканців нашого міста Лева, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Асортимент кожного із 1162 магазинів «АТБ» у 24 областях країни, зокрема й на Львівщині сьогодні становить понад 3,5 тисячі найменувань продукції.

Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія освоює безліч диджитал-рішень і вважається лідером із впровадження сучасних клієнтських сервісів.

«Стратегія нашого розвитку заснована на інтересах і потребах клієнтів, яких  в «АТБ» традиційно вважають партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт,  гарантована якість та доступні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», –  розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Цього року  створено перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки обраних товарів на зазначену клієнтом адресу в нашому славетному місті зазвичай потребує навіть менше часу, ніж ми очікуємо кур’єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців мати гідний рівень життя навіть в умовах найсуворішого національного карантину.

Крім того, в «АТБ» з’явився сервіс попереднього замовлення –  тепер покупцеві не треба витрачати час на пошуки продуктів в торговому залі. Заощадити час і мінімізувати контакти просто, зібравши свій пакет онлайн та вибравши будь-який із супермаркетів «АТБ» на Львівщині, де його зручно отримати. До того моменту, коли клієнт прийде в маркет, його продукти вже будуть зібрані –  слід лише оплатити їх (також це можна зробити онлайн і показати чек в спеціально відведеній зоні магазину). На все це піде не більше п’яти хвилин – швидко, просто, безпечно та зручно!

Наразі в десяти магазинах «АТБ» тестують ще один сервіс, покликаний зменшити і так невеликі черги біля кас. Йдеться про технологію Scan & Go, яка дозволяє за допомогою смартфона самостійно відсканувати штрих-коди обраних продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Потім треба показати консультанту на виході інформацію стосовно оплати. Незабаром компанія планує поширити цю технологію на всі свої супермаркети.

Скупчення людей біля кас «АТБ» зараз майже не побачиш. Для цього раніше було впроваджено ще один цікавий сервіс – «Єдина черга». Аби позбутися ймовірних черг у магазинах, у торговельній мережі ввели чітку систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах.

У торговому залі все облаштовано зручно для покупців. Довго шукати товар не доведеться. Вже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки що нововведення тестують  у п’яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів мережі.

Серед цікавих вже реалізованих диджитал-рішень компанії особливе місце посідає інтелектуальний помічник «АТБОТ», який з 2019 року спілкується з мільйонами клієнтів у популярних сьогодні месенджерах Viber і Telegram. Він замінив застарілу та скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен швидко надати детальну інформацію про асортимент, акції, магазини і  вакансії. Аби його запустити, потрібно відсканувати камерою смартфона QR-код та перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв’язку і визначний крок у диджиталізації українського ритейлу.

«Наше завдання створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для  купівлі товарів у мережі «АТБ». Всі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення і прискорення цього процесу.  Комфорт і легкість купівлі товарів  – ось головна мета, яку сьогодні має всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».

Багато з того, що сьогодні є нормою для будь-якого львівського супермаркету,  свого часу протестували і впровадили (а часом і розробили) саме в цій мережі. Навіть сама концепція магазину самообслуговування вперше в нашій країні з’явилася саме в «АТБ».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *