ОСТАННІ НОВИНИ

Андрій Болехівський: «Welcome to Lviv – city of the absurd»

Омелян Шевчук

|

Менеджер маркетингового агентства Syntropy про курйозний випадок у аеропорті «Львів», коли 11 людей не змогли потрапити на борт літака після процедури check-in і штампу «visa ok»:

«Де тебе най@бують в аеропорту? Тілько ві Львові! Де не компетентні працівники? Тілько ві Львові!

Welcome to Lviv – city ​​of the absurd.

Коротко про Міжнародний аеропорт «Львів».

Лайфхак як не потрапити на рейс прибувши за 4 години до відправлення.

В термінал аеропорту вас впустять не швидше ніж за 3 години до відправлення.

Реєстрація (check-in), що розпочнеться об 11:05 не гарантує, що ви встигнете на рейс о 13:05, гейт до якого закривається об 12:35, але це не заважатиме реєструвати на рейс працівниками аеропорту.

Зокрема якщо працівник аеропорту, гордого королівського імені, не знає що таке цифровий підпис і вважатиме, що документи для подорожі не дають підстав для польоту. Відправить вас, і ще з чотири десятки пасажирів з різних напрямків до іншого вікна реєстрації де буде його керівник. У новій черзі ви чекатимете поки вищезгаданий керівник гляне ваші документи і вуаля, скаже, що все ок і дасть добро своїм працівникам на реєстрацію. (Потім в приватній розмові скаже, що вперше бачив цифровий підпис).

Чекін і здача багажу відбувається уже після того як гейт закрили. Враховуючи, що вас все ж зареєстрували на рейс і поставили штамп «visa ok», ви не зможете вимагати повернення коштів в авіакомпанії, бо формально це ви не прибули до гейту до його закриття.

Навіщо проводити чекін після закриття? Бо львівська логіка як і погода, не завжди постійна.

На весь міжнародний аеропорт працюватиме одна металева рампа security check на усі рейси, людей пропускатимуть тільки босоніж, бо король Данило так ходив і ви ходіть.

В пасажирки з ручної поклажі попросять викинути коньяк (це нормально бо не можна рідини в ємності більше 100ml проносити на борт). Але коли вона буде повертатись після відвідування закритого гейту, то його уже не буде в смітнику, бо працівникам ж треба щось пити.

І увага – ті працівники, що вас чекінили вам же ж і повідомлять, що гейт закрито. Для усіх 11 пасажирів одного рейсу.

Далі футболення між працівниками. Львівські «Карпати» краще б набирали гравців в своєму аеропорту, там вдало виходить.

Стійка інформації не знає чим зарадити, бо вони не знають, що робити.

Адміністрації за їх словами немає в аеропроту, але оп і через деякий час з’ясовується номер приймальні, що реєструє скаргу.

Але є й нормальні працівники, які самі ж казали писати скарги, бо в аеропорту срака і хаос. Це й для них незручності.

Що робити, якщо через галичан, ви потрапили в таку ситуацію:

  • У таких випадках реєструйте колективну скаргу на ім’я керівника аеропорту.
  • Також не раджу підвищувати голос (якщо є такі пасажири заспокойте їх), бо горді галицькі працівники дуже образливі і перестануть реагувати на вас, якщо на них підвищить голос…
  • Можете як і ми звернутись на гарячу урядову лінію – 1545. Далі через міністерство інфраструктури буде розглядатись ваша скарга і подальша робота з аеропортом.
  • Не покидайте територію терміналу, оскільки назад вас не пропустять, навіть якщо приймальня знаходиться в геть іншому корпусі.

Ну і найголовніша порада – краще користуйтесь послугами інших аеропортів – Бориспіль, Жуляни, Харків, Одеса, Запоріжжя, Дніпро – там немає львівського менеджменту.

Як часто кажуть поляки – то є, kurwa, Львів!»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *