До завершення карантину, до 3 квітня, «Укрпошта» та «Нова пошта» скасували оплату за зберігання поштових відправлень. Втім обидва підпримства продовжуть роботу.
Як повідомляє пресслужба «Новї пошти», Перевезення вантажу відбувається без обмежень
«Нова пошта» з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до кінця карантину Ми розуміємо, що в ситуації, яка склалася, наші клієнти можуть не встигнути забрати посилки вчасно. «Нова пошта» продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Весь ланцюг нашої доставки працює – відділення, термінали, кур’єри, поштомати. Перевезення вантажу відбувається без обмежень. Крім того, в звичайному режимі продовжує працювати міжнародна доставка», – йдеться у повідомленні.
Під час карантину «Укрпошта» також безкоштовно зберігатиме реєстровані у відділеннях поштові відправлення.
«В умовах карантину ми маємо забезпечити стабільну і, насамперед, безпечну роботу працівників. Тому наразі частково змінюємо умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень. З 17 березня і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox» не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону», – йдеться у повідомленні.
Також до 3 квітня «Укрпошта» частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox»:
- Рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою «Судова повістка») будуть вкладатись до абонентських скриньок адресатів. Якщо абонентська скринька несправна, адресатів інформуватимуть про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
- Рекомендовані листи з позначкою «Судова повістка» доставлятимуться відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
Вероніка Рой