ОСТАННІ НОВИНИ

Інновації року: в «АТБ» з’являться лімітовані серії оновлених товарів

Ірина ШЕЛЕСТ

|

Компанія «АТБ» є багаторічним лідером української галузі роздрібної торгівлі. Сьогодні вона трохи відхилить завісу комерційної таємниці та поділиться з нами своїми сміливими інноваційними планами на поточний рік. Докладніше про те, що нового, цікавого, смачного, корисного, ексклюзивного та гарантовано якісного у 2020-му можна буде купити у будь-якому з 1082 супермаркетів мережі, в тому числі й у нашому старовинному місті Лева, читайте далі.

Приємним сюрпризом, який потішить майже чотири мільйони постійних клієнтів «АТБ» у 24 областях України, буде поява лімітованих товарів власного виробництва. На даний час асортимент дискаунтерів мережі становить більш ніж 3,5 тисячі найменувань, з них понад чверть (26%) товарних позицій – це продукція власного виробництва «АТБ». Корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до всіх цінових категорій.

Особливе місце в списку ВТМ посідає  марка «Своя лінія». Її добре знають мільйони клієнтів, включаючи мешканців Львівщини, які охоче купують ці товари. Вихід на ринок продукції з таким маркуванням багато років тому  став справжнім проривом –  вона здивувала покупців знайомим з дитинства, натуральним, домашнім смаком і чудовою якістю. Компанія дбає про те, щоб кожен споживач міг знайти на прилавках маркетів «АТБ» якісні  продукти за найбільш вигідною ціною.

Минулого року в дискаунтерах оновили та розширили лінійки снекових товарів, молочної групи, кондитерських виробів та іншої продукції. Акцент зроблений на виготовленні інноваційних товарів без додавання пальмової олії, консервантів, барвників та інших шкідливих добавок. Це продукти для здорового харчування, які вибирають європейці. Зараз їх все частіше  купують українські споживачі. Цього року компанія вирішила сконцентрувати зусилля на випуску інноваційної продукції.

Перелік товарів визначають з урахуванням інтересів і побажань клієнтів, яких в «АТБ» вважають повноправними партнерами по бізнесу.

У цьому році заплановано  розширення лінійок всіх категорій товарів  за рахунок ексклюзивних позицій і яскравих ліцензійних продуктів. Одним із наочних прикладів став вихід на ринок нових  цукерок – «Асорті “Королева ночі”» від ТМ «Своя лінія». Обличчям проєкту стала відома співачка Ольга Полякова, яка в рамках співпраці великих брендів раніше випустила музичний кліп, що має таку саму назву. Світлина зірки у фантастичному сценічному вбранні прикрашає кожну пачку таких лімітованих цукерок.

Приємно здивують і смакові якості нового продукту, адже оновлення торкнулося не тільки зовнішнього вигляду товару. Були також внесені певні зміни в його рецептуру, поліпшені органолептичні показники. Компанія дбає про потреби покупців. До продукції власного виробництва, яка продається лише в маркетах «АТБ», вона  висуває особливо суворі  вимоги. Магазини  даної мережі, у тому числі й на нашій Галичині,  пропонують клієнтам натуральні та безпечні продукти. Це дуже важливо, адже  даний ексклюзивний асортимент є візитною карткою лідера української галузі ритейлу.

Цінова політика торговельної мережі залишається незмінною вже понад чверть століття. Вартість будь-якого товару в дискаунтерах «АТБ», як правило, на 10–15% нижча за середньоринкову. А якщо йдеться про продукцію власних торгових марок, то ціна може бути і на третину нижчою за ціну будь-якого аналога.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *