Державна митна служба України запустила онлайн-систему скарг. Наразі вона працює у тестовому режимі. Про це на своїй сторінці у Facebook написав глава ДМС Максим Нефьодов.
У ДМС обіцяють до 5 робочих днів на розгляд скарги щодо роботи митниці, відповіді будуть «людською мовою», а вся комунікація відбуватиметься виключно в електронній формі.
Максим Нефьодов зазначив, що в кожному регіоні виділено людей, яким будуть перенаправлятись скарги.
«На центральному рівні відслідковуємо статистику і об’єктивність відповіді. Але одразу кажу — це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт «знизьте мита» чи «розкажіть, як імпортувати білих ведмедів». На таке відповідати не будемо. З грудня плануємо інтегрувати цей же інтерфейс в спільний Контактний Центр Кабміну» — написав глава ДМС.
Випробувати нову онлайн-систему можна тут.
Вероніка Рой