Заснована ще у перші роки української незалежності торговельна мережа «АТБ» сьогодні стала лідером вітчизняного ритейлу – відкрила вже 1030 сучасних комфортних дискаунтерів майже в усіх куточках країни. Тільки з початку року в наших західних областях з’явилось 15 нових магазинів, отже, помітно зріс й обсяг сплати податків.
За результатами минулого року мережа «АТБ» стала єдиним представником торговельної галузі, який увійшов до рейтингу найбільш прибуткових бізнесів країни.
«У першому півріччі поточного року підприємства групи «АТБ» сплатили податків і зборів на загальну суму 5,71 мільярда гривен. Це на 33% перевищує показники аналогічного періоду минулого року», – повідомив Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». – За попередніми прогнозами компанії загальна сума відрахувань у 2019 році становитиме понад 11 млрд грн. Це буде на 18% більше, ніж торік».
«АТБ-Маркет» впевнено входить до трійки найбільших компаній України. Її вже багато років вважають галузевим лідером за обсягом сплати податків у бюджети всіх рівнів, у тому числі й у нашу міську скарбницю.
Особливо ці надходження стали помітними після реформи децентралізації, коли значно більше податкових коштів стало залишатися у місцевих бюджетах. Завдяки цьому громади отримали ресурси на соціальні проєкти, ремонт доріг, шкіл, дитсадків, лікарень тощо.
Економічна стабільність країни посилюється, оскільки збільшується обсяг сплати податків численними підприємствами корпорації «АТБ». Це обумовлено стрімким зростанням продажів, відкриттям нових дискаунтерів, створенням робочих місць та, відповідно, збільшенням відрахувань. Минулого року товарообіг торговельної мережі становив 103,6 млрд грн. Це на 30% перевищило показники попереднього року. Аналогічна тенденція спостерігається й цьогоріч: протягом І кварталу 2019-го товарообіг перевищив 28 млрд грн., результати півріччя – 59,4 млрд грн.
Минулого року в Україні відкрили 80 сучасних дискаунтерів. Створено понад шість тисяч робочих місць. До кінця поточного року в країні приймуть перших клієнтів не менше сотні нових супермаркетів «АТБ».
Мапа присутності цієї торговельної мережі – це 264 населених пункти у 22 областях, зокрема й у нашій Львівській. Асортимент кожного з цілодобових дискаунтерів сьогодні перевищує 3,5 тисячі найменувань.
«АТБ» послідовно дотримується політики соціально орієнтованого та відповідального бізнесу. В маркетах мережі діє соціальна програма з формування максимально доступних цін на основні товари: хліб, м’ясо, молоко, крупи, яйця тощо. Це принципова та відповідальна позиція найпотужнішого ритейлера країни.
Більш того, незмінним лишається й те, що вартість будь-якого продукту чи товару в магазинах «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Досягається це за рахунок мінімізації витрат на логістику, рекламу, промоакції. Також значно економити кошти мільйонам клієнтів дозволяють впровадження сучасних енергоощадних технологій та оптимізація багатьох бізнес-процесів. Вже понад чверть сторіччя «АТБ» не відступає від своєї принципової позиції співпрацювати з виробниками продукції напряму. Оминаючи посередників і мінімізуючи витрати, «АТБ» вдається динамічно розвиватися та нарощувати обсяг сплати податків, утримуючи при цьому найбільш доступні ціни на вітчизняному ринку роздрібної торгівлі.
℗
Анастасія ПИЖ