ОСТАННІ НОВИНИ

Джазовий Staropramen. Бренд вшосте виступив спонсором Leopolis Jazz Fest

Дарина Смеречанська

|

Уже вшосте бренд  Staropramen компанії AB InBev Efes Україна виступив офіційним партнером ІХ Міжнародного джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest, що вчора, 26 червня, стартував у Львові і триватиме до 30 червня. Про це розповіли під час сьогоднішньої прес-конференції представники бренду та музичного заходу.

 

Щороку фестиваль, який народився ще в 2011 році, збирає у місті Лева музикантів світового рівня. Варто додати, що британське видання The Guardian включило Leopolis Jazz Fest у топ-10 найкращих європейських джаз-фестивалів. Тому сюди з’їжджаються поціновувачі джазу не лише з всієї України, а й гості з-за кордону.

Серед численних партнерів музичного заходу – бренд Staropramen, що уже кілька років виступає спонсором головної джазової події Львова. Додамо, що цього року легендарне празьке пиво святкує своє 150-річчя.

«Сподіваюсь, наш фестиваль, як і Staropramen, відзначатиме 150 річний ювілей, – усміхаючись сказала виконавчий директор фестивалю Leopolis Jazz Fest Наталія Горбачевська. – Звісно цей захід неможливо було б провести, якби у нас не було постійних спонсорів… Ми дуже цінуємо підтримку Staropramen та сподіваємося на подальше партнерство».

Своєю чергою директор з маркетингу AB InBev Efes Україна Анна Руденко наголосила, що процес пивоваріння нагадує створення джазової музики: щоб винайти унікальну «симфонію смаку», пивовари мають імпровізувати та присвятити час пошуку ідеального «звучання» пива.

«Staropramen росте з року в рік, це дуже успішний бренд в Україні. Цей ріст допомагає нам розширювати співпрацю, зокрема і з Leopolis Jazz Fest. Для нас таке спонсорство є більш стратегічним та іміджевим проектом, це розбудовує наш бренд», – сказала вона.

Говорячи про співпрацю, в.о. генерального директора AB InBev Efes в Україні Денис Хренов зауважив, що бренду близький Leopolis Jazz Fest і його музика. Більше того, за його словами, це партнерство допомагає розвивати культуру споживання алкоголю.

«Беручи участь у цьому фестивалі та в інших культурних заходах, ми намагаємося змінювати культуру споживання пива в Україні. Це є дуже важливою довгостроковою перспективою. Так, ще 15-20 років тому, коли в Україні з’явився Staropramen, це був абсолютно інший ринок: тоді пиво наливали в халабудках, не було жодної інфраструктури. Сьогодні це все виглядає зовсім по-іншому. І частиною цих змін став бренд Staropramen. Ми відстежуємо, як змінюється ставлення людей до цього прекрасного напою. І саме в цьому ми бачимо результат нашої співпраці», – сказав він.

Довідка

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Туреччини Anadolu Efes.

У 2004 році компанія AB InBev Efes розпочала офіційний імпорт Staropramen на український ринок. При цьому варто наголосити, що сьогодні пивом Staropramen насолоджуються у 38 країнах.

Знамените празьке пиво Staropramen цього року відзначає 150-річний ювілей. За цей час бренд заслужено здобув статус предмету гордості чеського пивоваріння і вражає своїм довершеним смаком поціновувачів пива в усьому світі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *