Зважаючи на успіх п’ятисерійного британо-американського міні-серіалу «Чорнобиль» від HBO та Sky Atlantic управління туризму та промоцій КМДА розраховує, що до кінця цього року Чорнобиль відвідають близько 100 тисяч відвідувачів, тоді як у 2018 році їх було 70 тисяч. Про це пише Громадське із посиланням на CNBC.
За словами директора туристичного агентства SoloEast Сергія Іванчука, після виходу серіалу замовлення на червень, липень і серпень зросли приблизно на 40%. У травні 2019 року він також побачив на 500 охочих побачити Чорнобиль більше, ніж у минулому році.
Туристичний сайт Kayak виявив, що попит на авіаквитки до Києва виріс на 18% із моменту виходу серіалу, а додаток Travel Hopper зафіксував збільшення на 8%.
«Поп-культура дійсно стимулює багато розмов і натхнення навколо туризму. Це може призвести до поїздки, якої раніше не було», – пояснила експертка з подорожей у Hopper Ліана Корвін.
Зазначимо, що міні-серіал «Чорнобиль» складається із п’яти епізодів, останній вийшов на екрани 3 червня. У команді, яка створювала серіал, зазначали, що вибух – «найменш цікаве з того, що сталося», бо «Чорнобиль» – це «не фільм-катастрофа, а людська історія».
Знімали серіал у Литві та в Києві. Литву обрали, бо там є радянські будівлі та відповідні локації, а також був доступ до Інгалінської атомної електростанції (так званої сестри Чорнобильської АЕС). Роль Прип’яті «грав» спальний район Вільнюса. У Києві вже знімали фінальні епізоди.
Нагадаємо, серіал «Чорнобиль» став найпопулярнішим у світі за версією IMDb.
Наталя Дуляба