ОСТАННІ НОВИНИ

Євробачення-2019. Ізраїль презентував офіційний логотип конкурсу

Дарина Смеречанська

|

Ізраїльська мовна корпорація «Кан», що відповідає за організацію і проведення Євробачення-2019, представила логотип пісенного конкурсу. Про це повідомляє «112 канал».

 

Як повідомляється на сайті шоу, логотип було розроблено двома провідними брендинговими агентствами країни на основі представленого раніше слогану конкурсу «Дозволь собі мріяти» (Dare to Dream).

Він складається з трьох трикутників, які з’єднані разом і формують зірку.

«Трикутник, одна з найдавніших форм у світі, є наріжним символом, який повсюдно можна зустріти в мистецтві, музиці, космології та природі. Коли трикутники з’єднуються і об’єднуються, вони стають єдиним цілим, що відображає нескінченне зоряне небо, оскільки зірки майбутнього зберуться разом у Тель-Авіві на пісенний конкурс Євробачення 2019 року», – зазначили організатори.

Основний колір логотипу – синій, його здебільшого і будуть використовувати. Також було розроблено дві альтернативні версії:

Додамо, що логотип також перетинається з оформленням сценічного майданчика, концепція якого використовує трикутні форми і структури.

Нагадаємо, 64-й музичний конкурс «Євробачення-2019» відбудеться в ізраїльському Тель-Авіві. Його учасниками стануть представники 42 країн. Ведучими будуть модель Бар Рафаелі та шоумен Ерез Таль. Півфінали конкурсу заплановано на 14 і 16 травня, а фінал відбудеться 18 травня.

Перші квитки на Євробачення-2019 надійдуть у продаж наприкінці січня.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *