Мережа активно нарощує свою присутність у регіоні, чи не щомісячно відкриваючи нові маркети
Кілька тижнів тому на вул. Героїв УПА обласного центру відчинив свої двері новий магазин «АТБ». Він став шістнадцятим торговельним підприємством мережі у Львові. Ще майже стільки ж працює в інших населених пунктах регіону. Це досить серйозний показник, якщо згадати доволі короткий термін з моменту початку роботи компанії на Львівщині. Приміром, півтора року тому кількість маркетів тут була майже у півтора разу меншою.
Утім, слід зазначити, що динамічний розвиток «АТБ» відбувається по всій країні. Експерти наводять такі цифри: у грудні минулого року мережа складалася з 897 магазинів, нині йдеться вже про 979 торговельних точок. Тобто майже сотню нових маркетів було відкрито лише за 12 місяців. І це не єдине досягнення компанії.
Адже впродовж усього року тривав процес модернізації. Це перетворення вже наявних торговельних точок у сучасні магазини, які в народі через свій оригінальний дизайн отримали назву «чорні АТБ». Насправді оновлення полягало не просто в перефарбуванні приміщень і торгового устаткування, але й у зміні самого підходу. У модернізованих магазинах упроваджені провідні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. Це і холодильне обладнання останнього покоління, і новітня система LED-освітлення, і сучасні системи утеплення, опалення та рекуперації енергії. До того ж такі маркети мають чимало додаткових відділів, які припали до душі покупцям. Залежно від конкретної торгової точки це може бути і власна випічка, і фреш-бари, і кав’ярня. Тобто модернізація для самої мережі означає кардинальну переробку всього магазину. За складністю завдання й обсягами інвестицій це не менші витрати, ніж відкриття нового маркету, як то кажуть, «з нуля». Відповідно, до тієї майже сотні нових магазинів, які з’явилися у 2018 р., можна сміливо додавати десятки модернізованих «АТБ».
До того ж, крім розширення географії, компанія може похвалитися збільшенням інших показників: від товарообігу до сплати податків у бюджети різних рівнів. Це, у свою чергу, дозволило наростити ще й обсяги соціальних програм, які реалізуються підприємством. Ідеться про підтримку армії, закупівлю обладнання для дитячих медичних закладів, адресну допомогу українцям, які потрапили у складні життєві обставини. Можна також згадати про акцію «Дерево життя», яка щойно закінчилася у львівських маркетах «АТБ». А до цього вона відбулася на Київщині, Харківщині, Миколаївщині, Одещині та Херсонщині.
Особливу увагу сама мережа приділяє безперервній роботі над вихованням власних кадрів. Щорічний показник кількості нових робочих місць в «АТБ» доходить до 7 тис. осіб. Завдяки цьому нині колектив підприємства вже перевищує 50 тис. робітників. Їхнім навчанням і професійним розвитком займаються власні навчальні центри, діяльність яких також розширюється з кожним роком.
Сукупно по країні щодня в магазинах мережі здійснюють свої покупки понад 3,5 млн українців. Тут також можна простежити динамічне зростання показників, адже в минулому грудні йшлося про 3 млн осіб. Це означає, що за 12 місяців кількість клієнтів «АТБ» зросла на шосту частину. У компанії розраховують, що збережуть такі темпи приросту в усіх напрямах і в 2019 р. Ураховуючи той факт, що Львівщина є одним із пріоритетів розвитку мережі, можемо прогнозувати динамічне відкриття нових магазинів саме у нашому регіоні.
℗
Олесь ТЯГАЙ