Найвідоміша торговельна мережа продовжує підготовку кваліфікованих фахівців, вдосконалюючи власні учбові програми
Півтора року тому на Львівщині почав працювати учбовий центр «АТБ». Він став четвертим представництвом відомої корпорації (інші працюють в Дніпрі, Києві та Одесі). Сотні фахівців стали випускниками цього закладу та нині успішно працюють у магазинах мережі по всій країні. Як відомо, потрапити до штату працівників «АТБ» неможливо без проходження навчання.
«Власні учбові центри – це гордість компанії. Вони забезпечують не тільки професійне навчання співробітників, але й розвиток управлінських якостей керівників і співробітників внутрішнього кадрового резерву», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Відповідно до затверджених у компанії правил кожен співробітник має не тільки пройти навчання, але й скласти іспити на відповідність займаній посаді. Найактивніших та ініціативних просувають по службі.
«Наша система дає змогу робити кар’єру, – вона є однією з провідних не тільки в українській торгівлі, але й в українській економіці в цілому. Молодим хлопцям і дівчатам, що приходять на роботу на підприємства корпорації «АТБ», відкриваються унікальні можливості не лише для кар’єрного зростання, але й для задоволення власних амбіцій», – розповідає Олена Федаш, директор департаменту управління персоналом корпорації «АТБ».
Слід зазначити, що кадрова політика спрямована на ефективне використання та розвиток людського капіталу підприємства. Виховуючи кадри для себе, компанія фактично стимулює всю галузь торгівлі переходити на нові – більш високі – стандарти підготовки персоналу та, відповідно, обслуговування клієнтів. Мережа не має потреби брати людей, як-то кажуть, зі сторони, бо кращої підготовки, ніж у компанії, на вітчизняному ринку просто не існує. Тож не дивно, що 100% співробітників, які наразі займають адміністративні посади в мережі «АТБ», отримали професійну підготовку в учбових центрах компанії. Ба більше – значна частина таких внутрішніх «посадовців», власне, починали свій трудовий шлях саме в «АТБ».
Завдяки цьому чиннику колектив компанії перетворився на велику родину і справжню команду лідерів. Саме така згуртована команда професіоналів змогла стати одним із драйверів української економіки. Сьогодні торговельна мережа «АТБ» – флагман галузі, що забезпечує роботою багатьох українців (у корпорації працює понад 60 тис. осіб, з котрих майже три чверті – в торговельній мережі). Цей показник постійно зростає. Тільки минулого року компанія створила понад 7 тисяч нових робочих місць, що на 15% більше за попередній звітний період.
Шукаючи нетривіальні рішення, ця команда запровадила безліч інновацій: принципи викладки, власні торгові марки, POS-термінали і багато іншого. Особливу увагу приділили створенню багаторівневої системи контролю якості товарів: на полиці магазинів цієї мережі потрапляє лише та продукція, яка успішно пройшла перевірку.
Компанія росте і розвивається. Сьогодні мережа налічує 974 магазини в 251 населеному пункті України. Кожен представник цього величезного колективу щодня робить свій внесок у розвиток «АТБ». Дякуючи команді справжніх професіоналів, за двадцять п’ять років своєї діяльності компанія не тільки створила унікальний формат «український дискаунтер», якого немає більше ніде в світі, а й сформувала нову культуру споживання: щодня 3,5 млн українців ходять на закупи до маркетів «АТБ».
℗
Анастасія ПИЖ