ОСТАННІ НОВИНИ

Найбільше радості у житті українцям дають родина, діти та друзі, - опитування

Юлія Шпак

|

Найбільше радості у житті українцям дають родина (74%), діти (63%) та друзі (49%) – ці групи лідирують у рейтингу радості впродовж 10 років – періоду, протягом якого соціологічна група «Рейтинг» досліджує це питання, передає Gazeta.ua.

 

Згідно з результатами дослідження, також радість українцям приносять подорожі (30%), спілкування з природою (30%), гроші (29%), музика (27%), робота (25%), домашні тварини (24%), подарунки (22%).

Майже кожному п’ятому українцю приносять радість відпустки/канікули, книжки, інтернет, перегляд телевізора, їжа, секс, а також порання по господарству та заняття спортом. Майже кожному десятому – театр, танці, пісні, перемоги улюбленої команди чи просте усамітнення. Близько 5% приносять радість навчання та алкоголь, 1-2% – азартні ігри та легкі наркотики. Тільки 1% українців зазначили, що їм нічого не приносить радість у житті.

Натомість за останні 10 років суттєво зменшилося число респондентів, які отримують радість від перегляду телевізора (нагадаємо, що ще у 2009-2011 роках перегляд телевізора стабільно потрапляв у першу п’ятірку рейтингу радості, тоді як сьогодні це середина другої десятки).

Аналіз вікових груп засвідчив, що старші люди відчувають відносно більше радості лише від перегляду телевізора, порання по господарству та молитви. Також сюди можна віднести домашніх тварин, книжки, співи та усамітнення, де немає відчутної вікової різниці. Респондентам середнього віку відносно більше радості приносять діти та робота. Молоді – друзі, гроші, музика, їжа, секс, спорт, кіно, шопінг, танці, навчання.

Зафіксовано і гендерні різниці у сприйнятті радості. Так, жінкам відносно більше за чоловіків радості приносять родина, діти, природа, подарунки, книжки, шопінг, танці, співи, театр, домашнє господарство, молитва, усамітнення. Натомість чоловікам відносно більше радості приносять друзі, робота, їжа, інтернет, секс, зайняття спортом, кіно, перемоги улюбленої команди, алкоголь та азартні ігри.

Люди з вищими доходами відчувають відносно більше радості практично від усього, окрім перегляду телевізора та домашнього господарства. При цьому діти приносять радість усім незалежно від рівня доходів респондентів.

Аудиторія опитування – це населення України від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність: 2000 респондентів. Опитування проведене у формі особистого формалізованого інтерв’ю. Терміни проведення: 10-15 липня 2018 р.

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...