ОСТАННІ НОВИНИ

День вишиванки з «АТБ»

Петро АДАМЕНКО

|

Ініціатива чернівецьких студентів, які понад десять років тому в третій четвер травня вдягли вишиванки на заняття, стала всесвітнім днем єднання українців. Сьогодні День вишиванки — загальнонаціональне українське свято, яке підтримують у всьому світі.

За десятиліття ця традиція стала надзвичайно поширеною.  Особливо її цінують компанії загальнонаціонального масштабу,  бо вона допомагає співробітникам з різних регіонів продемонструвати свої унікальні особливості. Водночас вишиванка спільне надбання українців зі сходу до заходу, з півдня до півночі країни.

Для національної торговельної мережі «АТБ», що представлена і у Львові, День вишиванки — вже власна багаторічна традиція.

«Усе розмаїття української культури та безліч регіональних особливостей — це сама мережа «АТБ». Це понад 45 тисяч співробітників, що працюють у 944 наших торговельних закладах по всій країні у 22 областях. Відзначення Дня вишиванки — це вже і власна традиція мережі «АТБ». Вона допомагає нашому величезному колективу проявити свою унікальність, бути ближче до локальних громад та краще розуміти споживачів. А це понад три мільйони покупців щодня по всій країні», — розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Ініціатива студентів із Чернівців поширилась всіма регіонами України — набула національного статусу. Вже декілька років поспіль цей день відзначають у всьому світі. Третій четвер травня кожного року — це всесвітній день єднання українців та шанувальників особливого мистецтва з глибокою історією. Українська вишиванка — унікальне явище культури, аналогів якому не існує у світі. Вже тисячі років вишиванка виконує роль рукотворного оберега і є символом етнічної належності до українського народу.

Не існує двох однакових вишиванок ручної роботи. Так само кожен український регіон по-своєму унікальний. Неповторними є стиль і спосіб вишивання прадавніх символів-оберегів — вони відображають особливість та історію кожного краю. У найближчих планах мережі магазинів «АТБ» – впровадження унікальних товарних маркувань, які показуватимуть специфіку регіону, де вироблена продукція.

«Регіональна ідентичність — це те, що робить нас унікальними, але водночас і об’єднує. А Львів — справжня перлина України – завжди вабить своєю неповторністю. Тому мережа «АТБ» – а вона представлена у всіх регіонах країни, кожен з яких по-своєму особливий — сприятиме обміну та знайомству з культурною спадщиною. Про неї матимуть змогу щоденно дізнаватися понад 3 мільйони наших покупців. У новому маркуванні для товарів ми будемо показувати та підкреслювати індивідуальні особливості кожного регіону», — розповіла Румянцева Ірина Станіславівна, директор з торгівлі Західного регіону ТОВ “АТБ-Маркет”.

Регіональні маркування товарів у «АТБ» напряму пов’язані з практикою мережі, яка орієнтується на підтримку економіки регіонів присутності. Тісна співпраця зі знаними на Львівщині виробниками дозволяє мережі скоротити транспортні та рекламні витрати. Це очевидна вигода не лише для підприємців регіону, але й для покупців. Магазини «АТБ» завжди пропонують товари за цінами, які на 10–15% нижчі від середньоринкових.

Із понад 3 500 товарних позицій на полицях магазинів, значна частина продукції — місцевого походження. Динамічно розвиваючи власну мережу, «АТБ» покращує добробут регіонів. Ці магазини все частіше відкривають у західних і південних регіонах України. На мапі «АТБ» з’явились такі міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших. Робота мережі базується на найвищих європейських стандартах контролю якості продукції та обслуговування.

Шанобливе ставлення та підтримка місцевої ідентичності — вагома складова у діяльності національної мережі АТБ. Тому обираючи найбільшу національну мережу магазинів «АТБ», кожен покупець робить внесок у добробут власного регіону.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *