ОСТАННІ НОВИНИ

Чому «АТБ» оновлює мережу?

Олександра ВОШИЦЬКА

|

Найвідоміша українська мережа продуктових маркетів працює як європейські лідери…

Не так багато часу пройшло з того моменту, як українці стали забувати радянські гастрономи та ходити на закупи до комфортних і зручних сучасних магазинів. За досить короткий термін вони настільки увійшли в наше життя, що здається, ніби так було завжди. Але саме ця «звичка» часом змушує нас забути про те, що досконалості не існує. Яким би добрим не був конкретний маркет, він повинен розвиватися, щоб відповідати зростаючим потребам своїх клієнтів.

Саме таким шляхом і пішла мережа «АТБ», яка сьогодні є безумовним лідером вітчизняної торгівлі. Цифри говорять самі за себе: наразі мережа нараховує 929 магазинів у 242 населених пунктах 22 областей України. Понад 3 мільйони співвітчизників щодня купують товари і продукти в «АТБ», який позиціонує себе як сучасний український дискаунтер – магазин з достатнім асортиментом та найдоступнішими цінами.

Повертаючись до теми необхідності постійного розвитку, не можна не зазначити, що досвід європейського ритейлу показує: впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд для формату «дискаунтер» у цивілізованих країнах. Поряд з такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, компанія «АТБ-маркет» розглядає цей напрямок як основний у своїй інвестиційній діяльності на найближчі роки.

«Одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торговельної мережі. Оновлені магазини «АТБ» – це свого роду експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. Відкриття подібних торговельних точок не є початком розвитку нового формату магазинів, це оновлення чинної концепції дискаунтерів. Компанія намагається розширити площу магазинів, збільшити викладку товарів, створити більш комфортні умови для покупців», – розповідає голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

За його словами, в оновлених дискаунтерах встановлені холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, а також впроваджені технології утеплення, опалення і рекуперації енергії, які скорочують витрати на опалення до 70%. Втім, всі ці зміни жодним чином не торкнуться основної концепції мережі – пропонувати покупцям якісні товари за доступними цінами. Існуюча цінова політика залишиться єдиною для всіх магазинів «АТБ».

На даний час вже 44 маркети мережі працюють у новому форматі.

«З 2018 року всі великі магазини (площею від 800 кв. м) відкриватимуться в оновленому вигляді. У найближчій перспективі компанії – поступовий перехід всіх діючих магазинів торговельної мережі «АТБ» на новий формат», – підкреслює Борис Марков.

Звісно, це величезна кількість торговельних точок, якщо згадати ту динаміку, з якою компанія розширює свою присутність у різних регіонах України: тільки у Львові, де «АТБ» з’явився не так давно, сьогодні вже працює більше десяти маркетів даної мережі. Додайте до цього ще й реконструкцію вже наявних торговельних точок (у 2018 році по всій Україні заплановано переробити близько 50 магазинів) і отримаєте вельми значний показник.

Такий розвиток, безумовно, вигідно вирізняє «АТБ» серед конкурентів. Та й простим покупцям від такого оновлення в європейському форматі тільки користь. Адже вдосконалення сервісу й осучаснення технологічних рішень зроблять відвідування магазинів більш приємним.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *