Розпочинається публічне обговорення проекту положення про електронні підручники (ознайомитися з проектом і долучитися до обговорення можна за посиланням). Триває розробка процедур експертизи і відбору е-підручників, а також механізмів державного фінансування. Про це повідомляє прес-служба МОН.
Робота ведеться у межах Концепції Національної освітньої електронної платформи. Першу версію Концепції було ухвалено 15 грудня 2017 року на засіданні робочої групи за участі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич (посилання на Концепцію).
Проект положення про електронні підручники для публічного обговорення підготували спільно Інститут модернізації змісту освіти і Офіс ефективного регулювання (BRDO) за участі стейкхолдерів, зокрема виробників освітнього контенту і представників учительської, батьківської та наукової спільнот.
«Електронні підручники – це нова технологія, яка дозволяє суттєво збагатити педагогічний процес. Щоб отримати нові технології, маємо дати поштовх цьому ринку», – зазначає Олег Спірін, керівник Інституту модернізації змісту освіти.
Нове регулювання покликане підвищити планку якості для виробників освітнього контенту, водночас знизивши адміністративні бар’єри входу на ринок, а також збільшивши прозорість використання бюджетних коштів.
«В усьому світі держави стимулюють інновації, створюючи прості і стабільні правила гри, а також гарантуючи чесну конкуренцію. Для широкого залучення провідних технологій в українські школи Міністерство має застосувати кращі практики і забезпечити ефективне регулювання інноваційної діяльності в освіті», – наголошує Олександр Шелест, експерт Офісу ефективного регулювання, співавтор положення про електронні підручники.
Юлія Шпак