Торговельна мережа «АТБ» вчергове стала галузевим лідером за показником сплати податків до бюджетів різних рівнів.
За результатами першого півріччя компанія «АТБ-маркет» визнана одним із лідерів всієї торговельної галузі України за обсягами податкових відрахувань до бюджетів різних рівнів і спеціальних фондів. Сума відповідних відрахувань з січня по вересень 2017 року становить понад 4,7 млрд грн.
Компанія не вперше посідає такі високі місця у різноманітних соціальних та податкових рейтингах. Зокрема, за даними Державної фіскальної служби України, мережа «АТБ» увійшла до двадцятки найбільших платників податків держави (до речі, ставши у цьому переліку єдиним представником роздрібної торгівлі). Тобто володарка продовольчих магазинів змогла гідно конкурувати за обсягами відрахувань до бюджету із промисловими гігантами, комунальними монополістами тощо.
Загалом у 2016 році компанія перерахувала податків на 5,5 млрд грн.
«Наша компанія – лідер з податкових відрахувань до бюджетів різних рівнів і спеціальних фондів серед найбільших ритейлерів країни. За попередніми прогнозами компанії загальна сума податкових відрахувань і зборів у 2017 році складатиме 6,3 млрд грн., що на 20% більше ніж за 2016 р.», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Фактично кожен із нас, простих покупців, допомагає компанії отримувати такі високі показники. Адже бажаючи придбати якісні продукти за доступними цінами, більше трьох мільйонів українців щоденно приходять до «АТБ».
«Ми дуже цінуємо довіру наших покупців. Свого часу ми запропонували співвітчизникам унікальний формат – український дискаунтер, який базується на провідному західному досвіді та дотримується європейського підходу до питань контролю якості продукції та обслуговування покупців. Такий формат припав людям до душі. Саме завдяки цій підтримці ми змогли сьогодні стати найбільшою роздрібною мережею країни», – зазначає пані Шаповалова.
Наразі торговельна мережа «АТБ» налічує 897 маркети в 232 населеному пункті і активно розширюється саме на Західній Україні. Тож наші міста та селища отримують частину цього величезного обсягу податків. А це, звісно, кошти на розвиток. Податкові відрахування компанії до місцевих і регіональних бюджетів допомагають вирішувати нагальні соціальні та комунальні проблеми: це і благоустрій міських територій, і асфальтування доріг, і облаштування дитячих майданчиків, і ремонт систем газопостачання тощо. Особливо важливий напрямок – реалізація соціальних програм з економічного та культурного розвитку населених пунктів.
Вражає той факт, що такі серйозні кошти наші міста і селища отримують від діяльності компанії, яка радує своїх покупців найнижчими цінами, а не від мережі ювелірних салонів чи люксових магазинів із захмарними сумами на цінниках. Купуючи продукцію в «АТБ», українці можуть заощаджувати. Це стосується вартості всіх товарів, включаючи власні торгові марки, і особливо відчутно у періоди проведення різноманітних акцій. Якщо уважно стежити за бонусами і знижками, то можна зберегти кошти сімейного бюджету, адже акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40%, а асортимент магазинів мережі становить близько 3,5 тис. найменувань.
Компанія не має наміру зупинятися на сьогоднішніх результатах, планує розширюватися та відкривати нові маркети, у тому числі в нашому регіоні. Тож громада отримає додаткові можливості заощаджувати та наповнювати бюджет. Проте і це ще не все. «Для нас важливо не лише забезпечувати покупців якісними товарами, але й надавати робочі місця з усіма умовами для реалізації кар’єри у компанії мешканцям різних регіонів», – підкреслює Наталія Шаповалова. Наразі в корпорації працює понад 40 тисяч осіб, лише за минулий рік компанія створила 7 тис. нових робочих місць.
Мережу «АТБ» можна називати прикладом для усієї галузі, бо вона демонструє відповідальний підхід до ведення бізнесу. Якщо всі торговельні підприємства чинитимуть так само, то наша країна наблизиться до європейського рівня життя значно швидше, ніж нам обіцяють політики.
℗
Марина ТЕРНЯК