«До кінця 2017 ніяких підвищень вартості пасажирських квитків не буде. У 2018 році нам необхідно критично поглянути на цю проблему», – заявив в інтерв’ю ЕП керівник ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«У нас є кілька категорій якості обслуговування. Високий рівень вимагає коштів, щоб окупились інвестиції в рухомий склад. У той же час у нас є соціальна функція при перевезенні соціальних категорій громадян.
До кінця 2017 ми презентуємо ініціативу про виділення кількох класів поїздів. Умовно ми їх розділили на три категорії: комфорт, стандарт і економ. Плануємо виділити поїзди, в яких можна забезпечити високий рівень сервісу, але натомість просимо скасувати державне регулювання вартості перевезення.
Це не соціально незахищені верстви населення, а люди, які усвідомлено купують найбільш якісні послуги і готові за це платити. Чому ми штучно стримуємо рівень цін на ці перевезення, мені не зовсім зрозуміло.
У той же час є соціальні перевезення, для яких ми залишаємо категорії стандарт і економ. Тут буде забезпечений різний рівень сервісу. При цьому ми залишаємо держрегулювання і погоджуємо зміни в тарифі з державою», – наголосив Є.Кравцов.
Також, за його словами, в компанії існує велика програма впровадження нових сервісів з обслуговування.
«Перший напрям пов’язаний з харчуванням. Це вже працює. Другий напрямок – ланч-бокси, які ми вже оголосили і плануємо запустити протягом місяця», – сказав Кравцов.
«Наступний напрямок – до кінця 2017 року плануємо впровадити продаж книг», – заявив керівник компанії.
«Ще одне питання – мультимедійне забезпечення вагонів і поїздів. Плануємо протягом півроку ввести програму лояльності по всій мережі УЗ», – додав Кравцов.
Лаврентій Дубич