ОСТАННІ НОВИНИ

Мешканці Львова скаржаться на проблеми з опаленням

Єва Корнійчук

|

За жовтень цього року на «Гарячу лінію міста» надійшло 30015 дзвінків, що на 9017 дзвінків менше, ніж у 2016 році. Про це повідомила начальник відділу «Гаряча лінія міста» управління інформаційних послуг ЛМР Віра Фрис.

«Відповідно до статистики прийнятих дзвінків за 10 місяців, можна відмітити місяць жовтень щодо запуску опалювального сезону. У 2016 році за цей місяць у відділ «Гаряча лінія міста» надійшло 39032 дзвінків мешканців, а у 2017 році у жовтні місяці надійшло 30015 дзвінків, що на 9017 дзвінків менше ніж торік. Оскільки, зазвичай саме у жовтні починається опалювальний сезон, то не дивно, що левова частка звернень за цей місяць завжди стосується опалення. У зв’язку з цим, можна відмітити, що теплопостачальні підприємства та ЛКП міста цього року добре підготувались до опалювального сезону, і мешканці мали менше приводів звертатись на короткий номер 1580», – зауважила начальник відділу «Гаряча лінія міста» управління інформаційних послуг ЛМР Віра Фрис.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *