ОСТАННІ НОВИНИ

Із фасаду Львівської опери приберуть банерну рекламу

|

На фасаді Львівський національний академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької більше не буде банерної реклами. Про це йдеться на Facebook-сторінці Львівської опери.

Власне, в оприлюдненій заяві гендиректора оперного театру Василя Вовкуна мовиться про кардинальну зміну підходу до оренди приміщення театру, а також про те, що банерна реклама назавжди зникне із на фасаду Львівської опери.

«Доводимо до Вашого відома, що Дирекція Львівської Національної Опери кардинально змінила підхід до оренди приміщення театру. Пам’ятаймо, що громада міста Львова у свій час, збираючи кошти на будівництво театру, прагнула високого мистецтва. Будівля Львівської Національної Опери призначена саме для цього.

Ми, володіючи сучасним менеджментом і творчим потенціалом, самі в змозі отримати за аншлаговий продаж квитків двісті тисяч гривень за виставу, особливо у вихідні дні. Тому менша вартість оренди театру не є вигідною аж ніяк, а будні дні нам необхідні для проведення оркестрових та мізансценних репетицій, адже додаткового репетиційного залу в театрі немає.

Тому велике прохання до організаторів концертів: не турбуйте нас, відволікаючи від основної діяльності, від роботи; не користуйтеся старим методом «телефонного права», підключаючи політиків і представників влади до ведення переговорів про зниження ціни за оренду.

Банерної реклами на фасаді історичної будівлі ми зрікаємось остаточно і безповоротно», – мовиться у заяві Василя Вовкуна.

Фото: iloveukraine.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *