Розвиток залізничного сполучення по європейській колії стандарту 1435 мм на маршруті Львів – Рава-Руська – Варшава обговорили у Львові під час презентації проекту Національної транспортної стратегії до 2030 року.Про це повідомляє ЦТС з посиланням на Міністерство інфраструктури України.
Зокрема, заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань зазначив, що інфраструктурні проекти Львівщини повинні просунути Україну в напрямку євроінтеграції. У зв’язку з цим на зустрічі, де був присутній і голова Львівської ОДА Олег Синютка, обговорили проекти модернізації місцевого аеропорту; стратегію розвитку приміських електричок; проект концесії автодороги Львів – Краковець; вантажного терміналу Мостиська – Родатичі, а також розвиток євроколії сполученням Львів – Рава-Руська – Варшава.
Нагадаємо, що в листопаді 2016 року, за підсумками зустрічі маршалка Люблінського воєводства Славоміра Сосновскі з керівництвом Львівської області, сторони висловилися про можливість налагодити залізничне сполучення між Любліном і Львовом через Хребенне. Поляки хочуть модернізувати ділянку залізниці на ділянці Люблін-Замосць і бачать перспективу в продовженні цієї лінії до Львова. Відзначимо, що Люблін знаходиться приблизно на половині шляху між Львовом і Варшавою.
У Раві-Руській сходяться колії шириною 1520 мм та 1435 мм – європейська колія збережена на 5-кілометровому відрізку Хребенне (Польща) – Рава-Руська. До 2005 року, використовуючи зазначений відрізок, з Варшави в Раву-Руську курсував регулярний пасажирський поїзд.
Відзначимо, що вже озвучувався варіант реалізації проекту євроколії Львів-Варшава, шляхом будівництва комбінованої колії 1435/1520 мм на ділянці Львів-Перемишль загальної протяжність 67 км.