Після обрання логотипом українського «Євробачення-2017» червоно-чорних коралів, активні дописувачі соцмереж почали вигадувати цікаві застосування для такого символу.
До прикладу, блогер Дмитро Дзюба порівняв українське намисто з інтимною іграшкою: «Дуже, дуже сильно вибачаюсь, але особисто у мене це “лого” першу ж ассоціяцію викликало чомусь саме з anal beads (не користуюсь таким) — це така сексуальна іграшка».
Оригінальні українці заплели коралі у волосся Юлії Тимошенко.
Приміряв український символ «Євробачення» і відомий герой соцмереж Ждун.
Редакція інформаційної агенції УНІАН побачила схожість логотипа із…шинами і куполами Собору Василія Блаженного у Москві.
Комусь це лого видалося схожим на круасан, рогалик.
Червоно-чорне намисто викликало різні емоції.
Іноземці також приєдналися до веселого флешмобу: у соцмережах можна знайти цікаві паралелі з українським логотипом. До прикладу, іспанці порівняли його з ковбасою.
Не забуваймо, що у світовій та українській спільноті частина людей, які задоволені намистом як символом України на «Євробаченні-2017».
Нагадаємо, раніше гостро розкритикувала символ «Євробачення-2017» львівська співачка і волонтер Софія Федина.