ОСТАННІ НОВИНИ

ЛАЗ відродиться виробництвом футуристичних трамваїв?

|

Українська компанія «Сіті Транспорт Груп», якій належить автозавод ЛАЗ, має намір випустити свій перший трамвай CTG-18. Про це пише m.itc.ua з посиланням на City Transport Group.

52

CTG-18 позиціонується як сучасний український низькопідлоговий трамвай, який повністю відповідає європейським стандартам в плані безпеки і комфорту. Транспортний засіб має модульну конструкцію, засновану на рішеннях «ЛАЗу» і передових технологіях виробництва трамваїв.

Трамвай обладнаний спеціальною низькопідлоговою ходовою частиною, яка зможе ефективно використовувати існуючу інфраструктуру українських міст, а також буде значно знижувати обсяг інвестицій у навчання та подальшу експлуатацію вагону.

Трамвай CTG-18 може використовуватися на звичайному вуличному трамвайному маршруті і на маршруті швидкісного трамваю. Швидкість руху трамвайного вагону може досягати 75 км/г. Трамвай комплектується чотирма асинхронними тяговими моторами змінного струму потужністю 50 кВт кожен (частота обертання валу 1500 оборотів на хвилину).

53

Як відзначає виробник, асинхронні двигуни мають меншу вагу і габарити в порівнянні з двигунами постійного струму. Крім того, їх простіше обслуговувати, і вони є більш надійними. Роботою двигунів управляє спеціальна мікропроцесорна контрольна система через зовнішній CAN інтерфейс.

Використовувані в конструкції композитні матеріали і модульний дизайн покликані забезпечити зниження вартості експлуатації транспортного засобу (обслуговування та ремонт), зменшити питоме споживання енергії, а також продовжити період експлуатації вагону до 30 років.

Низькопідлогова конструкція повинна бути зручною для входу в трамвай для таких категорій пасажирів, як пасажири з дітьми, особи похилого віку та інваліди. Вагон також оснащений спеціальним висувним пандусом для пасажирів в інвалідних візках.

Також у трамваї передбачена система кондиціонування повітря. У разі необхідності трамвай може комплектуватися точкою доступу Wi-Fi.

54

Інтер’єр трамваю CTG-18 має мінімалістський дизайн з великою кількістю вільного місця. Щоправда, зображення інтер’єру підозріло сильно нагадують вже існуючі на ринку рішення.

Робоче місце водія виконано відповідно до сучасних вимог ергономіки та технічної оснащеності. Прилади та органи управління мають раціональне розташування. Також трамвай комплектується вбудованим діагностичним обладнанням.

За попередніми даними, «Сіті Транспорт Груп» планує випуск 100 трамваїв до 2019 року.

Переклад та фото: ЕП

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *